וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצגה: דויד לואיז בנאום תגובה אמוציונלי, אובמיאנג נוטה לחתום על חוזה חדש

ארסנל חוגגת: הבלם המושמץ מדבר על התקופה הקשה, ארטטה חושף שאובמיאנג מתקרב להארכת חוזה, ומיהו החבר הדמיוני של פפ?

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת זכייה באליפות ספרד

ארסנל חוגגת את הניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע האנגלי, ונראית אופטימית כפי שלא נראתה זמן רב. התקופה החיובית תחת שרביטו של מיקל ארטטה נמשכה עם הניצחון 0:2 אמש (שבת), שבאופן לא מפתיע שוב הבליט את פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ המצוין כבש צמד, ולאחר מכן התפנו לדבר בארסנל על עתידו במועדון, על רקע השמועות על מעבר אפשרי לקבוצה בכירה ועשירה ביותר.

"מהשיחות בינינו, כמו שזה נראה עכשיו הוא נראה די משוכנע שהוא רוצה לחתום על חוזה חדש", אמר באופטימיות מיקל ארטטה. אובמיאנג מסיים חוזה בקיץ הבא, אבל סימני החיים אצל התותחנים בתקופה האחרונה נותנים לו סיבה טובה להישאר. "אני חושב שהוא רואה את הכיוון שאנחנו הולכים אליו, הוא רואה שאנחנו בדרך חיובית, וזה עוזר לו. אני מקווה מאוד שזה ישכנע אותו לקבל את ההחלטה הנכונה", הוסיף ארטטה.

כמו כן, ארטטה טוען שזכייה בגביע תסייע לארסנל לצלוח את התקופה הקרובה מבחינה פיננסית. "זכייה בתואר תחזק אותנו מאוד. אנחנו עדיין לא יודעים במדויק מה האפשרויות שיעמדו בפנינו בקיץ, אבל אם נזכה בגביע הכל יהיה יותר ברור. זה יפתח לנו יותר אפשרויות".

שחקני ארסנל דויד לואיז, פייר אמריק אובמיאנג חוגגים. GettyImages
שני גיבורי הניצחון. דויד לואיז ואובמיאנג חוגגים/GettyImages

הגיבור השני של הניצחון היה דויד לואיז. הבלם הברזילאי היה נתון לביקורות והשמצות בתקופה האחרונה, במיוחד אחרי משחק הנפל מול אותה מנצ'סטר סיטי בחודש שעבר, במהלכו "גרם" לשני שערי חובה והורחק. אמש הוא הצטיין עם יכולת נהדרת במרכז ההגנה, ובסיום סיפק נאום אמוציונלי.

"אפשר לומר שהיו עליי הרבה ביקורות. כנראה שזה חלק מהכדורגל. במהלך הקריירה הבנתי שבכדורגל צריך הרבה פעמים פשוט לשרוד", אמר. "בכל יום אתה מנסה לעזור לקבוצה שלך לנצח, ואחרים יכולים לקטול אותך. הסוד הוא לשרוד, וזה מה שעשיתי. המשכתי לעבוד קשה בכל יום מאז הטעויות שלי. לקחתי אחריות, האשמתי את עצמי, הייתי מספיק בוגר כדי להבין שבאמת טעיתי. הייתי גם מספיק חזק כדי להמשיך לעבוד עבור הקבוצה שלי".

דויד לואיז מסביר ש"אנחנו חייבים להיות מספיק בוגרים כדי להיאבק ברמות האלה. יש לנו מאמן מדהים שרוצה להוציא מאיתנו את המיטב, ואנחנו חייבים להבין שאי אפשר לעבור מאפס למאה ברגע אחד. זו עבודה יומיומית. הוא מלמד אותנו שבכדורגל המודרני אסור לנוח - כולם חייבים להגן, כולם חייבים להילחם, להביא רוח לחימה למשחק, לרוץ ב-100 אחוז השקעה לכל כדור".

גם המאמן המפסיד פפ גווארדיולה התייצב לימינו של לואיז ואמר ש"יש לי כבוד עצום למי שהוא ולקריירה שהוא עובר. הוא שחקן יוצא מהכלל עם יכולות מנטליות מיוחדות ואישיות מיוחדת. כשאני שומע את הפרשנים מדברים עליו, אני צוחק. חלקם היו בלמים או שחקני הגנה, והם עדיין מאמינים שלא עשו אפילו טעות אחת בכל ימי חייהם. הם שיחקו בפרמיירליג 10 שנים, קרוב ל-20 אפילו, ועדיין חושבים שהם לעולם לא טעו באף משחק".

גווארדיולה "כיכב" במהלך המשחק עם סצנה משונה למדי שנקלטה במצלמות, בה נראה מאמן סיטי מדבר ונוזף ב"חבר דמיוני" על הספסל - אולי קיווה שיישב שם עוזרו לשעבר מיקל ארטטה.

באופן כללי, נראה גווארדיולה עצבני וכעוס בסיום. "שיחקנו לא טוב", אמר, "השחקנים שלי הראו הרבה דברים אחרים בשנים האחרונות, אבל היום הם פשוט לא היו שם. התקשינו במחצית הראשונה, ולא הופענו עם הגישה הרגילה שלנו. לא היינו אגרסיביים, לא ניסינו לתקוף, וזה רדף אותנו גם במחצית השנייה. לא צריך להיות גאון כדי להבין שצריך להרים את הרמה לקראת המשחק נגד מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully