וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.7: אוסימן עבר את הבדיקות בנאפולי, וויליאן עשוי "לחצות את הכביש" בלונדון

האיטלקים קרובים להחתים את החלוץ, שקבוצתו ליל דרשה עליו 80 מיליון יורו. וויליאן מחכה לחוזה מצ'לסי על רקע ההתעניינות מיריבותיה. וגם: עוד דיווחים על קוטיניו, וההצעה של גלא לשון וייסמן

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

העברות

* מונאקו פיטרה את רוברט מורנו הספרדי אחרי שהדריך אותה ב-13 משחקים בלבד לפני שהליגה הצרפתית נעצרה בגלל משבר הקורונה. ניקו קובאץ', מאמנה לשעבר של באיירן מינכן, צפוי להחליפו. לידיעה המלאה

וויליאן שחקן צ'לסי. AP
קיץ מעניין. וויליאן/AP

שמועות

* קשר צ'לסי וויליאן, שחוזהו מסתיים, מודה שהוא ביקש מהקבוצה לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים. צ'לסי מתלבטת אם להציע לקשר הברזילאי בן ה-31 חוזה כל כך ארוך, כך שהוא שוקל לעזוב לקבוצה אחרת - כשארסנל וטוטנהאם מתעניינות.

* בניגריה מדווחים שחלוץ ליל ויקטור אוסימן עבר ברומא את הבדיקות הרפואיות לפני החתימה בנאפולי, אבל העסקה לא תיסגר עד שהצדדים יסדירו את עניין זכויות המדיה של הכוכב העולה בן ה-21. על פי הדיווח, ליל דורשת עליו 80 מיליון יורו. בימים האחרונים השחקן וסוכנו העלו את דרישות השכר. כמו כן באיטליה טוענים כי בעבר נאפולי הפילה לא מעט עסקאות על סעיף זכויות המדיה.

* אולי כדי להלחיץ את הצדדים, בספרד דווח שנאפולי נפגשה עם סוכנו של לוקה יוביץ', חלוצה הסרבי המאכזב של ריאל מדריד, כשעל פי הדיווח, לנאפולי יש 50 מיליון יורו להשקיע בחלוץ.

* אפרופו ריאל מדריד: אדן הזאר הודה בריאיון ש"השנה זכינו באליפות כקבוצה, אבל מבחינה אישית הייתה לי את העונה הכי גרועה בקריירה".

עוד בוואלה!

ההצעה של גלאטסראיי לשון וייסמן: שכר של 2.4 מיליון יורו לעונה, ובונוסים שמנים

לכתבה המלאה
ויקטור אוסימן שחקן ליל. AP
כמה הוא שווה? אוסימן/AP

* אחרי שהעלה את לידס יונייטד לפרמיירליג לראשונה זה 16 שנה - הקבוצה תציע למאמן מרסלו ביילסה חוזה חדש. החוזה של ביילסה מסתיים בשבוע הבא, ואומנם יש לו אופציה לעונה נוספת, אבל בלידס מעוניינים להשאירו לטווח ארוך ויציעו לו 8 מיליון ליש"ט לשנה עד 2022 (עלייה של 2 מיליון לעונה).

* עוד בלידס: בצרפת טוענים כי העולה מימשה את האופציה שלה על השוער הצרפתי בן ה-20 אילן מסלייה, שיחתום על חוזה לשלוש שנים אחרי שהגיע כמושאל מלוריין והפך לשוער הראשון בשלהי העונה.

* מתאו גונדוזי, קשר ארסנל ששוב נשאר מחוץ לסגל קבוצתו, בדרך החוצה מהמועדון, והוא יוצע לברצלונה במסגרת טרייד שישלח את קוטיניו ללונדון.

* פפ גווארדיולה רוצה את פראן טורס בן ה-20 כמחליפו של לירוי סאנה, אבל ולנסיה דורשת על שחקן הכנף כ-44 מיליון יורו, סכום שכרגע סיטי לא רוצה לשלם. עוד בסיטי: הקבוצה בשיחות עם גרמיו אחרי שהתרשמה משחקן הנוער דייגו רוסה, שמחירו כ-5 מיליון יורו.

* ג'יידון סאנצ'ו מודע להתעניינות בו ממנצ'סטר יונייטד, אבל לא פוסל אפשרות שיישאר בדורטמונד: "לא יודע מה להגיד על זה, אף אחד לא יודע מה יהיה, נחכה ונראה". הגרמנים דורשים עליו 120 מיליון יורו.

* ארסנל עדיין מעוניינת בחלוץ סלטיק אודסון אדואר. התותחנים יהיו בבעיה הקיץ כיוון שפייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט נכנסים לעונה האחרונה של החוזה שלהם וייתכן שבמועדון ייאלצו למכור אותם. קשר העבר של התותחנים ריי פארלור אמר שהמועדון חייב להמר כדי להצליח.

* אינטר מוכנה למכור את מרצלו ברוזוביץ' כדי לפנות מקום למטרה המרכזית שלה: אנגולו קאנטה מצ'לסי.

מרסלו ברוזוביץ' שחקנה של אינטר. GettyImages
ברוזוביץ' יעזוב את אינטר כדי לפנות מקום לקאנטה?/GettyImages

* רומא עשויה להשלים את רכישתו של כריס סמולינג במהלך השבוע. על פי הדיווחים האחרונים, מנצ'סטר יונייטד מוכנה להתגמש במחיר שהיא דורשת ותסתפק ב-17 מיליון יורו.

* למרות הרצון לחזור לבוקה ג'וניורס, נראה שדייגו פרוטי בדרכו לכסף הגדול של ערב הסעודית. באיטליה מדווחים שהארגנטינאי בן ה-31 קרוב לחתום באל שבאב, שהציעה לו שכר של 2.5 מיליון יורו לעונה. רומא רוצה דמי העברה בסך 3 מיליון יורו וההצעה הסעודית עומדת כרגע על 2.5 מיליון.

* ג'ונתן דייויד מגנט ממשיך להיות אחד השחקנים המחוזרים ביותר באירופה. לפי הדיווחים, ליל מוכנה לשלם עליו 26 מיליון יורו והקנדי עצמו אמר שהוא רוצה לעבור לשם.

* ההצעה של גלאטסראיי לשון וייסמן: שכר של 2.4 מיליון יורו לעונה, ובונוסים שמנים. לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully