וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.7: סנטי קאסורלה עוזב את ויאריאל, באלוטלי לליגה השלישית?

הקשר בן ה-35 יחבור לצ'אבי? החלוץ האיטלקי מבוקש בקומו שסיימה במקום ה-14 בסרייה C. האברץ בחר בצ'לסי והיכן יחתום קוטיניו?

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד זורקים באוויר את המאמן זינדין זידאן

העברות

* המאמן הפורטוגלי, ז'ורז'ה ז'סוס, חזר לבנפיקה. ז'סוס בן ה-65 אימן בעונה החולפת את פלמנגו הברזילאית, אך הודיע על עזיבה אתמול והיום הוא כבר חתם בבנפיקה, אותה אימן במשך שש שנים בין 2009-2015 ושעימה זכה גם בשלוש אליפויות בפורטוגל.

* ברצלונה הודיעה על החתמתו של פביאן לוסי בן ה-16 מראיו ואיקאנו, שחתם על חוזה לשלוש שנים במועדון, עם אופציה לשנתיים נוספות.

* המאמן הספרדי, רוברט מורנו בן ה-42, פוטר ממונאקו אחרי שמונה לתפקיד רק בינואר האחרון. על פי דווחים בצרפת, ניקו קואבץ' צפוי להחליפו.

* סנטי קאסורלה יעזוב את ויאריאל אחרי המשחק האחרון של העונה מול אייבר. עדיין לא ברור לאן יילך הקשר בן ה-35 כשברקע דיבורים על חזרה לארסנל בתפקיד מקצועי כלשהו לצד מיקל ארטטה, איתו שיחק בקבוצה בעבר. לפי הדיווחים, גם בשיקטאש ואל סעד רוצות את קאסורלה.

שמועות

* בשבועות האחרונים עלו לא מעט שמועות הקושרות את קשר באיירן מינכן, טיאגו, לליברפול. הקשר הספרדי שגדל בברצלונה מוערך מאוד על ידי המאמן פפ גווארדיולה, שנשאל האם סגנון המשחק שלו יכול להתאים לליגה האנגלית. "אין בכלל ספק", אמר גווארדיולה. "שחקן ששיחק בברצלונה ומשחק כיום בבאיירן מינכן, יכול לשחק גם בפרמיירליג. הוא שחקן יוצא מהכלל, אבל אין לי מושג מה הוא מתכוון לעשות בעונה הבאה".

* בספרד מדווחים שקוטיניו, ששיחק בעונה החולפת בבאיירן מינכן בהשאלה מברצלונה, מתקרב לארסנל. על פי הדיווח בספרד, סוכנו של הברזילאי בן ה-28 כבר החל לנהל משא ומתן מול ראשי התותחנים, לקראת מעבר אפשרי של השחקן לבירת אנגליה.

ב-Sky Sports איטליה טוענים שהחלוץ מריו באלוטלי, שעזב את ברשיה בתום העונה אחרי מחלוקות בין הצדדים, עשוי למצוא את עצמו בעונה הקרובה בקומו, שסיימה את העונה במקום ה-14 בליגה השלישית במדינה. על פי הדיווח, קומו מכוונת גבוה ורוצה להעפיל לליגה הבכירה בתוך שנתיים, ושיחות בין הצדדים כבר החלו.

* באחד מאתרי הספורט הגדולים בגרמניה, "קיקר", טוענים שאחד השחקנים הכי מבוקשים בחלון ההעברות הנוכחי, קאי האברץ מבאייר לברקוזן, בחר להצטרף לצ'לסי, אחרי שחלק גדול מהקבוצות הבכירות ביבשת חיזר אחריו.

* חלוץ ליל, ויקטור אוסימן, נחשב למלפפון חם במיוחד בחלון ההעברות. החלוץ בן ה-21 כבר סיכם את תנאיו בנאפולי על פי דיווחים שעלו באיטליה בימים האחרונים, אך היום טוענים באנגליה שמנצ'סטר יונייטד ביצעה פנייה לראשי ליל כדי לצרף את אוסימן ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully