וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עלול לעזוב, צ'אבי לא צריך להגיע: לאפורטה במתקפה על ברצלונה

הנשיא לשעבר יצא נגד ההנהלה הנוכחית וייעץ לשחקן העבר שלא לחזור. סטיין: "רואה את עצמי מאמן ברצלונה בעונה הבאה, ברור"

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה פלייר/צילום מסך

שלא בפעם הראשונה, תקף היום (רביעי) נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה את ההנהלה הנוכחית. לטענתו, ההתנהלות של מקבלי ההחלטות באלופה הספרדית עלולה לגרום נזק עצום. כמה עצום? ובכן, "אני רוצה שליאונל מסי יישאר כאן מעבר ל-2021, אבל אני חושש שחלק מההחלטות של ההנהלה עלולות להוביל להחלטה הרת גורל. למסי יש עוד הרבה מה לתת, הוא הטוב בכל הזמנים, אבל אנחנו חייבים ליצור את התנאים הנכונים עבורו, כדי שימשיך להיות שמח ויישאר. כרגע, כפי שאני רואה את זה, אנחנו לא בכיוון טוב. אם ליאו יעזוב, זו תהיה מכת מוות להנהלה".

ומה לגבי המאמן המיועד, צ'אבי? גם כאן, לאפורטה לא סומך על ההנהלה שתקבל את ההחלטה הנכונה: "אם אני צ'אבי, אני לא חוזר לברצלונה עם ההנהלה הנוכחית".

ז'ואן לפורטה, נשיא ברצלונה לשעבר. AP
בטן מלאה. לאפורטה/AP

אחרי שתי אליפויות רצופות, ברצלונה תאבד בקרוב רשמית את התואר שלה לריאל מדריד היריבה הגדולה. בזמן שבתקשורת הקטלאנית מדברים על טעויות ה-VAR הרבות שסייעו כביכול לבלאנקוס בהרבה משחקים, לואיס סוארס התראיין ל"אל מונדו" ולא חסך בביקורת כלפי הקבוצה שלו על העונה הלא יציבה ואיבוד הנקודות הרב שאפשר לריאל לברוח בפסגה.

"אני חושב שאנחנו לא צריכים לחפש תירוצים, אלא צריך לפתח ביקורת עצמית ולהביט למציאות", אמר סוארס, "נתנו לליגה לברוח לנו. אנחנו צריכים לנצח בשני המשחקים שנותרו לנו ואז להתרכז בתואר היחיד שנשאר לנו, ליגת האלופות".

"הוכחנו נגד ויאריאל (1:4) שאם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים לשחק כדורגל חיובי", הוסיף החלוץ, "איבדנו נקודות חשובות נגד סביליה, אבל במיוחד נגד סלטה ויגו ואתלטיקו מדריד מיד לאחר מכן. לא רק אנחנו נפגענו מה-VAR, גם קבוצות אחרות נפגעו. אנחנו צריכים לחשוב מה לא עשינו בסדר ולא לחפש תירוצים". לברצלונה נותרו שני משחקים קלים יחסית נגד אוסאסונה ואלאבס בליגה, אבל היא ממש לא תלויה בעצמה וניצחון של ריאל מדריד מול ויאריאל בחמישי יבטיח לה סופית את התואר הנכסף.

עוד בוואלה!

״מצפצף על החוקים של ברצלונה״: ג׳רארד פיקה צולם כשהוא עובר על חוקי הקבוצה

לכתבה המלאה
לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
לא מחפש תירוצים. לואיס סוארס/רויטרס

בהמשך קיקה סטיין התייחס לעתידו כשנשאל על הנושא במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד אוסאסונה מחר. "כמובן שאני רואה את עצמי מאמן (את הקבוצה) בעונה הבאה, ברור. חוויתי את הדברים האלה בעבר, המטרות לא הושגו, אבל צריך להעריך את העבודה שנעשית מאחורי זה.

"האם אני רואה את עצמי כאחראי אם בארסה לא תיקח אליפות? אני חלק אחד מהקבוצה, ואני לוקח את החלק שלי באחריות, אבל לא את כולה. אתן גם קרדיט ליריבה שלי, מדריד, שניצחה את כל המשחקים, שזה דבר שקשה לעשות".

מאמן ברצלונה קיקה סטיין. רויטרס
"אתן גם קרדיט ליריבה שלי, מדריד, שניצחה את כל המשחקים, שזה דבר שקשה לעשות". סטיין/רויטרס

סטיין הודה ש"במשחק האחרון הייתה חסרה קצת רעננות, הגענו עם פחות מנוחה מתמיד. מסי? הרבה שחקנים זקוקים למנוחה". עוד הוסיף המאמן שפרנק דה יונג יקבל דקות, אמר ש"אני לא מרוצה מחוסר ההמשכיות שהייתה לנו בחלק מהאספקטים, היינו צריכים לשחק יותר רגוע", ונשאל גם על הסרטון של ג'רארד פיקה גולש סקי מים: "לא קראתי את כל התקנון, אבל אני לא חושב שווייקבורד מופיע שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully