וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצפצף על החוקים של ברצלונה": ג'רארד פיקה צולם כשהוא עובר על חוקי הקבוצה

הבלם צולם עושה סקי מים בניגוד להנחיות הקבוצה. בספרד ביקרו: "צוחק על חבריו, הוא הפר כל קוד אפשרי". במועדון עדיין לא ויתרו על ניימאר

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה פלייר/צילום מסך

בווידאו: ג'רארד פיקה עושה סקי מים

ג'רארד פיקה ממשיך להעסיק את התקשורת הספרדית. אחרי שצולם מגיע באופניים חשמליים לקאמפ נואו כשהוא ללא מסכה, היום (שלישי) טוענים בספרד שהבלם שוב הפר את חוקי המועדון כשהתנסה ביחד עם בני משפחתו בסקי מים.

"פיקה מצפצף על החוקים של ברצלונה ועל חבריו לקבוצה, הוא הפר כל קוד אפשרי", אמר אדו אגירה, עיתונאי מרשת El Chiringuito. "אני בטוח שאף אחד לא אמר לפיקה שום דבר על כך שהוא הגיע באופניים חשמליים שמגיעים למהירות מסחררת, ובטח שלא על הסקי מים", הוסיף עיתונאי ספרדי נוסף, קים דומנק.

יש לציין שעל פי החוקים של ברצלונה, חל איסור על שחקני הקבוצה לקחת חלק בספורט אקסטרים, וביניהם רכיבה על אופנועים, רכיבה על אופנוע ים, סקי, טיפוס ועוד.

ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלני טוענים שברצלונה עדיין לא ויתרה על ניימאר, ושהוא עדיין לא ויתר עליה. "ניימאר רוצה לחזור לברצלונה, והחל לנהל שיחות עם ראשי פריז סן ז'רמן על כך", נכתב באתר. "הוא מסיים את חוזהו בקבוצה ב-2022, ושיחות על חידוש החוזה נעצרו לעת עתה. אם ניימאר לא יחדש את חוזהו, פריז תיאלץ למכור אותו כדי שלא יעזוב בסכום זעום בעונה שלאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully