וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש התאמת: גריזמן צפוי להחמיץ את מחזורי הסיום בספרד, בספק לגומלין נגד נאפולי

החלוץ הצרפתי סובל מפציעה בירך ובקבוצה יעשו מאמצים כדי להכשירו למשחק בשמינית גמר האלופות ב-8 באוגוסט. מסי קיבל חופש: "הוא תשוש"

אתר רשמי

בשורות רעות לברצלונה: הבדיקות שנערכו לאנטואן גריזמן גילו שהוא אכן סובל מפציעה בירך ימין, מה שקרוב לוודאי יגרום לו להחמיץ את שני מחזורי הליגה שנותרו בליגה הספרדית. החלוץ הצרפתי הוחלף במחצית ב-0:1 על ויאדוליד אמש (שבת) אחרי שהתלונן על כאבים. בברצלונה יערכו לו בדיקות נוספות בימים הקרובים כדי לוודא כמה זמן יחמיץ, אולם הדיווחים סותרים: בעוד בחלק מכלי התקשורת בקטלוניה טוענים כי הוא צפוי להיות כשיר למשחק הגומלין נגד נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות ב-8 באוגוסט, אחרים טוענים כי שיתופו מוטל בספק רב.

עוד לפני שנודע על הפציעה, בקטלוניה שוב ביקרו את גריזמן על היכולת הפושרת שהציג ב-45 הדקות שהיה על כר הדשא.

"הוא הרס שני מהלכים עם ארומה של שער", כתבו ב"אל מונדו דפורטיבו" על הצרפתי שקיבל "נכשל" על ההופעה שלו. ב"ספורט" נתנו לצרפתי ציון 6 (הכי נמוך בקבוצה), הגדירו אותו כ"חסר יציבות" והוסיפו: "כנראה השחקן הפחות טוב של ברצלונה במשחק הערב. הוא הצליח לפספס הזדמנות מצוינת אחרי הכנה של סמדו ובהמשך לא הצליח למסור למסי החופשי. נחל מעט מאוד הצלחה בפעולות שלו".

אנטואן גריזמן, שחקן ברצלונה. GettyImages
החשש התאמת. גריזמן/GettyImages

ברצלונה הייתה רחוקה מלהרשים אמש. אחד השחקנים הבולטים שלה היה מארק אנדרה טר סטגן, שהציל מספיגה כמה פעמים במחצית השנייה. השוער הגרמני גם נבחר בסיום לאיש המשחק - וזה אומר הכול.

בארסה רשמה את ה-0:1 השישי שלה העונה - וזו הכמות הכי גדולה שלה מאז עונת 1996/97. קיקה סטיין עומד על הקווים כבר 12 משחקים וב-5 מהם ניצח 0:1. נכון, אלו שלוש נקודות וברצלונה התקרבה לריאל מדריד שבפסגה, אבל היא לא נראתה טוב.

"זה היה משחק מסובך עבורינו, אבל מה שחשוב זה שניצחנו", הודה ארתורו וידאל שכבש את השער השמיני שלו העונה, "אנחנו יודעים שעלינו להשתפר אם אנחנו רוצים להמשיך להיאבק על האליפות ואחר כך על התואר בליגת האלופות. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר מרוכזים".

סטיין עצמו אמר: "לעייפות היה היום חלק מכריע, מזג האוויר היה מאוד חם וחלק מהשחקנים הגיעו לא רעננים. החום השפיע מאוד במחצית השנייה. מסי? גם הוא זקוק למנוחה. בשלב מסויים שקלתי להחליף אותו, אבל 0:1 זו תוצאה שבירה. אם היינו מובילים בתוצאה גבוהה יותר, הייתי מוציא אותו".

ארתורו וידאל עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
עוד נ"צ בקריירה. מסי עם וידאל/רויטרס

בתקשורת הספרדית טענו אמש ש"מסי נראה מותש פיזית ומנטלית".

"הוא מחמיץ ממצבים שהוא כובש בדרך כלל בעיניים עצומות. ברור שזה סימן של עייפות. הוא זקוק למנוחה באופן דחוף", כתבו ב"מארקה". כדי להפחית מהעומס על מסי, סטיין החליט להעניק לו ולשאר השחקנים שני ימי חופש ללא אימונים.

(עדכון ראשון: 7:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully