וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה המהפכנית של אוניון ברלין: כך נפתח את העונה עם קהל

הקבוצה מבירת גרמניה מציעה לממן בדיקות קורונה לכל אחד מ-22,012 הצופים במשחקי הבית שלה: "רוצים לתת לאנשים בחזרה את הכדורגל"

מתוך אינסטגרם

בווידאו: השער של חאתם עבד אלחמיד באימון סלטיק

הצעה מהפכנית? אוניון ברלין פרסמה היום (שישי) רעיון שיאפשר לה למלא את האצטדיון שלה באוהדים כבר מהמחזור הראשון בעונה הבאה בבונדסליגה. הקבוצה מבירת גרמניה רוצה למלא את היציעים ב-22,012 צופים ומוכנה להשקיע בזה לא מעט.

אוהדי אוניון ברלין. GettyImages
"חווית האצטדיון שלנו לא עובדת במרחק ואם אסור לנו לשיר ולצעוק, זו לא אוניון"/GettyImages

"חווית האצטדיון שלנו לא עובדת במרחק ואם אסור לנו לשיר ולצעוק, זו לא אוניון", אמר נשיא המועדון דירק צינגלר בהודעה, "באותו זמן, הבטיחות והבריאות של המבקרים באצטדיון ושל המועסקים שלנו היא בלב השיקולים שלנו. אנחנו רוצים לוודא שאף אחד לא יידבק באצטדיון שלנו וזה כמובן נוגע גם לאוהדי אוניון וגם לקהל חוץ".

ההצעה של אוניון לשירותי הבריאות של ברלין היא שכל הצופים יעברו בדיקות קורונה ויציגו תשובה שלילית. הבדיקה תהיה חייבת להיערך פחות מ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה. אוניון אפילו מוכנה לשלם על הבדיקות. צינגלר אומר: "לנהל דבר כזה זה אתגר ארגוני וכלכלי עצום, אבל אנחנו שמחים לקחת את זה ולעשות את זה בכל הכוח. זה גם אומר שאנחנו נישא בעלויות של הבדיקות וכל מה שכרוך בכך. אנחנו רוצים לתת לאנשים בחזרה את הכדורגל שהם אוהבים ומחכים לו במשך כל כך הרבה זמן. אנחנו שוב מדגישים את מה שאמרנו בחודשים האחרונים: מעודדים להחזיר את האנשים לעבוד ולשגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully