וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.7: יובנטוס רוצה את אדאמה טראורה, סלומון קאלו חתם בבוטאפוגו

החלוץ הוותיק הפתיע עם מעבר לליגה הברזילאית. הגברת הזקנה תציע טרייד עבור חלוץ וולבס. סוכנו של האברץ התחיל לעבוד על מעבר לצ'לסי, דה בראונה לא הולך לשום מקום, אסקיאל לאבצי בדרך לקאמבק?

מתוך אינסטגרם

בווידאו: השער של חאתם עבד אלחמיד באימון סלטיק

* סלומון קאלו עבר לבוטאפוגו הברזילאית. החלוץ מחוף השנהב עוזב את הרטה ברלין, אחרי שהושעה ממנה בחודש מאי בגלל שהפר את חוקי הסגר ונענש. קאלו בן ה-34 חתם לעונה בקבוצה הברזילאית.

* אחרי גאל קאקוטה, לאנס החוזרת לליגה הצרפתית הבכירה החתימה גם את החלוץ איגנסיוס גנאגו בן ה-21, עליו שילמה לניס 6 מיליון יורו.

שמועות

* ב-ESPN מדווחים כי יובנטוס מובילה במירוץ אחר חלוצה של וולבס אדאמה טראורה, ומוכנה אף להציע לקבוצה מאנגליה שלושה שחקנים בתמורה לספרדי-מאלי בן ה-24. על פי הדיווחים השחקנים שמתכוונת הגברת הזקנה להציע הם השוער מתיאה פרין ושני שחקני ההגנה דניאלה רוגאני וכריסטיאן רומרו.

* ב"גאזטה" מדווחים שפיורנטינה עשויה לבקש את גונסאלו היגואין וכריסטיאן רומרו מיובנטוס כחלק מעסקה אפשרית עבור פדריקו קייזה, כאשר מחירו של החלוץ הצעיר מוערך בכ-70 מיליון יורו.

* סוכנו של קווין דה בראונה מתעקש שהבלגי לא יעזוב את מנצ'סטר סיטי גם אם היא תושעה מאירופה לשנתיים: "הרבה אנשים יחשבו שזה מוזר אבל הוא לא חושב על עזיבה".

* ריבאלדו טוען שברצלונה צריכה לנסות לרכוש את ניימאר ולא את לאוטרו מרטינס. כזכור, בארסה פספסה את האפשרות לרכוש את חלוץ אינטר ב-111 מיליון יורו "בלבד" אחרי שסעיף השחרור שלו פג תוקף.

* פראן טורס ממשיך לעניין קבוצות רבות באירופה. לפי הדיווחים, מנצ'סטר סיטי רוצה מאוד את הקיצוני של ולנסיה ותציע לו חוזה מפתה מאוד.

* ריאל מדריד תקשיב להצעות על לוקה יוביץ'. החלוץ הסרבי בן ה-22, שנרכש בקיץ הקודם מאיינטרכט פרנקפורט, לא מרשים העונה וגם לא זוכה ליותר מדי דקות מזינדין זידאן.

* בשיקטאש וגלאטסראיי מעוניינות בשוער סביליה סרחיו ריקו בן ה-26, שבילה את שתי העונות האחרונות בהשאלות לפולהאם ולפריז סן ז'רמן.

שחקן באייר לברקוזן קאי האברץ מול שחקן הרטה ברלין מרקו גרויץ'. GettyImages
יחבור אל ורנר ורודיגר בצ'לסי? האברץ/GettyImages

* בארגנטינה טוענים שאסקיאל לבאצי, שפרש לפני שנה, עשוי לחזור מפרישה.

* כתב "בילד" כריסטיאן פאלק מדווח שסוכנו של קאי האברץ התחיל לעבוד על האפשרות להעביר את הקשר לצ'לסי. על פי פאלק, אנטוניו רודיגר, שעזר לשכנע את טימו ורנר להצטרף אל הבלוז, נמצא בקשר גם עם האברץ בניסיון לעזור לצרף גם אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully