וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל ואן דר וארט: "מגוויר בטח אומר 'אני כזה חרא בכדורגל, אבל משלמים לי הון"

קשר העבר תקף את בלם מנצ'סטר יונייטד המאכזב: "הוא בטח הולך כל יום הביתה לאשתו ואומר 'הם ממש מאמינים שאני טוב'"

איבן זבורובסקי שוער רוסי נפגע ממכת ברק פלייר/צילום מסך

מנצ'סטר יונייטד לאט לאט חוזרת לכושר משחק טוב, אבל הבעיה הגדולה שלה נשארה בהגנה כששני הבולטים בחולשתם הם הארי מגווייר ודויד דה חאה. השניים סופגים ביקורת רבה בחודשים האחרונים והיום (חמישי) גם קשר טוטנהאם, ריאל מדריד והמבורג לשעבר רפאל ואן דר וארט הצטרף למבקרים.

הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"אני זוכר שאמרתי עליו שהוא הכי גרוע בפער גדול ופתאום קנו אותו ב-80 מיליון ליש"ט". ואן דר וארט על מגווייר/רויטרס

"מגווייר הולך הביתה בכל יום ואומר לאשתו 'אני כזה חרא בכדורגל, אבל אני מרוויח המון, הם ממש מאמינים שאני טוב'. אני באמת חושב ככה, הוא צוחק על כולם". בשבת האחרונה מגווייר, שנרכש על ידי יונייטד ב-80 מיליון ליש"ט מלסטר, שגה בגדול כשאפשר לג'וניור סטניסלס מבורנמות' לעבור אותו בין הרגליים בדרך אל השער. זו לא הפעם הראשונה שוואן דר וארט יורד על מגווייר ובאוקטובר הוא אמר עליו: "אם הוא שווה כל כך הרבה כסף, וירג'יל ואן דייק שווה 300 מיליון ליש"ט. אם אני הולך לשחק עם חובבים ביום ראשון, אני יכול למצוא שלושה שחקנים שיעשו את מה שהוא עושה. אני מתכוון לזה ברצינות. זה נשמע מגוחך, אבל זה נכון".

היום, ואן דר וארט, שפרשן עבור "סקיי" נזכר במשחק מליגת האומות בין הולנד לאנגליה, בו פרשן עבור הטלוויזיה ההולנדית: "אני זוכר שאמרנו שמגווייר השחקן הכי גרוע בפער גדול מכולם ופתאום חודשיים אחר כך משלמים עליו 90-80 מיליון ליש"ט? זה בלתי ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully