וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אלאבס

קארים בנזמה כבש בפנדל (12) ובישל למרקו אסנסיו (51), הבלאנקוס הגדילו את הפער מברצלונה שוב לארבע נקודות וזקוקים לחמש כדי להבטיח אליפות

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בנזמה חוגג את שער היתרון/GettyImages

המחזור ה-35 בלה ליגה ננעל הערב (שישי) כשריאל מדריד ניצחה 0:2 את אלאבס ועשתה צעד משמעותי נוסף בדרך אל האליפות ה-34 בתולדותיה. עוד לפני כן גרנאדה הצליחה לנצח 2:3 בחוץ את ריאל סוסיאדד.

אדר מיליטאו שחקן ריאל מדריד מול חוסלו שחקן אלאבס. רויטרס
מיליטאו מול חוסלו/רויטרס

ריאל מדריד - אלאבס 0:2

גם ללא שלושה שחקני מארבעת השחקנים שמרכיבים את קו ההגנה שלה (סרחיו ראמוס ודני קרבחאל המוצהבים ומרסלו הפצוע) הצליחה הקבוצה של זינדין זידאן להשיג ניצחון נוסף - שמיני ברציפות, במהלכם ספגה רק פעמיים - ולהגדיל את הפער מברצלונה בחזרה לארבע נקודות. עכשיו ריאל מדריד צריכה חמש נקודות מהתשע שנותרו על מנת להבטיח את התואר (כיוון שהיא מחזיקה במאזן ראש בראש עדיף מול ברצלונה). המשחקים שנותרו לבלאנקוס: גרנאדה בחוץ, ויאריאל בבית ולגאנס בחוץ.

דווקא האורחת הייתה קרובה לכבוש כבר בדקה השלישית. אדגר מנדס פרץ משמאל והגביה לרחבה, חוסלו נגח למשקוף, זה חזר אל לוקאס פרס שנגח לא מספיק חזק ורפאל וראן הרחיק מעט לפני שזה הלך פנימה. בדקה ה-11 קיבלה ריאל שוב פנדל אחרי שצ'ימו נבארו הכשיל את מנדי ברחבה. אין ראמוס, אז מה עושים? קארים בנזמה ניגש לבעוט, עשה את זה כמו שצריך וקבע 0:1. זה משחק שלישי ברציפות שריאל כובשת את השער הראשון בפנדל. בנזמה הוא השחקן השני בסך הכול בכל ההיסטוריה המפוארת של ריאל מדריד שכובש בכל אחד מימות השבוע. זה השער הראשון שלו אי פעם ביום שישי. זה הפנדל ה-140 שנשרק העונה בלה ליגה ובכך היא משווה את השיא לכמות הפנדלים הרבה ביותר שנפסקו שם בעונה, כמו ב-1989/90. בדקה ה-29 אירע אירוע לא נעים כשהשופט נפצע בקרסולו ונחבש. המשחק נעצר כמובן.

ריאל כבשה את השני בדקה ה-51: בנזמה נשלח לעומק והיה נדמה שהוא בנבדל, הוא המשיך לאסנסיו, שבעט מול שער ריק פנימה והקוון הניף דגל לנבדל. עם זאת, שופטי ה-VAR אותתו לשופט שלא היה נבדל והשער אושר, 0:2 למארחת.

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, לוקאס ואסקס, אדר מיליטאו, רפאל וראן, פרלאן מנדי, קאסמירו (בראהים דיאס, 94), לוקה מודריץ' (פדריקו ואלוורדה, 70), טוני קרוס, רודריגו (איסקו, 82), מרקו אסנסיו (ויניסיוס, 70), קארים בנזמה (אדן הזאר, 82).

רוברטו סולדאדו שחקן גרנאדה. GettyImages
רוברטו סולדאדו וגרנאדה עם ניצחון גדול שמשאיר אותם חזק במאבק על אירופה/GettyImages

ריאל סוסיאדד - גרנאדה 3:2

האורחת השיגה ניצחון חוץ יקר מאוד, ששיפר את מאזנה ל-50 נקודות והותיר את הבאקסים עם 51 במאבק על מקום בליגה האירופית.

אנטוניו פוארטה העלה את האורחת ליתרון בדקה עם נגיחה יפה מתשעה מטר בערך אחרי הגבהה של דומינגוס דוארטה מצד שמאל וזה 0:1. גרנאדה כבשה את השני בדקה ה-43 אחרי שדייגו יורנטה כשל בהשתלטות על כדור ומסר אותו לרוברטו סולדאדו, שעבר את מיגל אנחל מויה ובעט פנימה את ה-0:2. מיקל מרינו צימק ל-2:1 בדקה ה-47 אחרי ברדק ברחבה בעקבות קרן. מיקל אויארסבאל איזן בדקה ה-83 עם סיומת מושלמת בנגיעה אחרי כדור רוחב של נאיס דג'והארה וזה 2:2. גמור? ממש לא. בדקה ה-89 הצליחה גרנאדה לכבוש את שער הניצחון כשדרווין מאצ'יס הגביה משמאל ודוארטה נגח מקרוב את ה-2:3 הדרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully