וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה בטוחים שריאל ב"לחץ אדיר", ותומכים בגריזמן: "תמיד נהיה לצידו"

אחרי ה-0:1 הקטן על אספניול והקטנת הפער בפסגה, בקטאלוניה בטוחים ש"ריאל תאבד נקודות מתישהו" אבל סטיין מתריע: "אסור לנו לחשוב על זה". סוארס חוגג ומבטיח לסייע לגריזמן להשתלב, וגם: פאטי "היה על סף בכי" אחרי ההרחקה

אתר רשמי

ברצלונה ממשיכה להישאר בתמונת האליפות. הקטלאנים ניצחו אמש (רביעי) בקושי רב 0:1 את אספניול, במשחק עצבני ואגרסיבי שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד. יחד עם זאת, למרות היכולת הפושרת, המטרה הושגה: ברצלונה נותרה במרחק נקודה אחת בלבד מריאל מדריד בפסגה, ערב משחקה נגד אלאבס, ועדיין מפנטזת על האליפות.

לואיס סוארס כבש את שער הניצחון בדקה ה-56 ועלה למקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של ברצלונה, עם 195 שערים - אחד יותר מכוכב העבר לאסלו קובאלה. הניצחון גם קבע שאספניול, היריבה העירונית של ברצלונה, ירדה סופית לליגת המשנה אחרי 26 שנה בליגה הבכירה.

אז מה נשאר להן?

ריאל מדריד:

אלאבס (בית)

גרנאדה (חוץ)

ויאריאל (בית)

לגאנס (חוץ)


ברצלונה:

ויאדוליד (חוץ)

אוסאסונה (בית)

אלאבס (חוץ)

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
בקושי, אבל עם הניצחון. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

בברצלונה מבינים ששום דבר לא תלוי בהן, בטח לא בקצב צבירת הנקודות הנוכחי של ריאל מדריד. הבלאנקוס ניצחו שבעה משחקים ברציפות ועדיין נמצאים בעמדת זינוק מצוינת לאליפות, וכעת בברצלונה בעיקר מנסים לשים עליהם כמה שיותר לחץ, בתקווה למעידה ואיבוד נקודות.

"מה שריאל מדריד עושה זה לא ענייננו. אם נחשוב על זה, לא ננצח את המשחקים בעצמנו", טוען מאמן ברצלונה קיקה סטיין. גם לואיס סוארס הסביר ש"אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולחשוב איך אנחנו מנצחים בכל המשחקים שנותרו לנו. אם ריאל תאבד נקודות, זה יהיה פנטסטי. אבל קודם כל אנחנו צריכים לעשות את המוטל עלינו".

קלמון לנגלה יודע ש"מאבק האליפות כבר לא בידיים שלנו", אבל למרות היכולת הפושרת אמש בטוח ש"הניצחון הזה הראה שיש לנו הרבה אופי. צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה". ב"מונדו דפורטיבו" הסבירו ש"הלחץ על ריאל מדריד אדיר. ההיגיון אומר שהיא תאבד נקודות מתישהו, וברצלונה צריכה להיות מוכנה כדי לנצל את זה".

קיקה סטיין משוכנע שדווקא עכשיו הקרבות מול קבוצות התחתית מאתגרים יותר. גם במשחקים הבאים תפגוש ברצלונה קבוצות תחתית שלא חוששות להסתגר באופן בולט. "התקשינו מאוד למצוא מרווחים מול ההגנה של אספניול. הם היו קרובים אחד לשני ומאוד אינטנסיביים. אני שמח שבסופו של דבר מצאנו פרצה, אבל זה לא היה קל, ובטח שזה לא היה משחק גדול שלנו כמו נגד ויאריאל".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את אספניול, שירדה לליגה השנייה

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה אנסו פאטי מורחק. GettyImages
תגובה נסערת בחדר ההלבשה. פאטי מורחק/GettyImages

ברצלונה שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-49, אחרי שאנסו פאטי בן ה-17 ספג כרטיס אדום אחרי תיקול מסוכן. על פי דיווחים, ילד הפלא נראה נסער ו"על סף בכי" בחדר ההלבשה, אולם קיקה סטיין ניסה להרגיע ואמר בסיום: "אני לא מאשים אותו. דברים כאלה יכולים לקרות, והוא עשה את זה מכוונה טובה. הוא רצה להיכנס למשחק בצורה חזקה ולהיות אגרסיבי. אני בטוח שהוא ילמד מזה".

אחת מנקודות האור של ברצלונה שוב היתה היכולת של אנטואן גריזמן. הצרפתי שוב פתח בהרכב ולמרות שלא הרשים כמו במשחק הקודם, קיבל את הציון הגבוה מבין שחקני ברצלונה ב"מארקה".

"גריזמן הפך בשני המשחקים האחרונים לצלע הכי טובה בשלישיית MSG", טענו ב"מארקה".

גריזמן נפגש השבוע עם בכירי ברצלונה כדי לקבל הבהרות בנוגע למעמדו בקבוצה, שידע עליות ומורדות בתקופה האחרונה. בברצלונה ממשיכים לנסות לחזק אותו. לואיס סוארס אמר לאחר המשחק ש"נתמוך בגריזמן בכל דבר, תמיד", וגם קיקה סטיין ניסה לעודד אותו: "אנחנו מחפשים פתרונות עבור אנטואן במשך כל העונה. הוא היה נהדר נגד ויריאל ואולי הערב לא הציג את אותה יכולת, אבל אנחנו ממשיכים לחפש את הנוסחה כדי לעזור לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully