וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.7: לייפציג רכשה את הי צ'אן וואנג מזלצבורג

השוורים רכשו ב-9 מיליון את החלוץ הקוריאני מקבוצת הבת והשלימו רכש של 100 מיליון יורו משם. הנריכס הושאל ממונאקו

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

העברות

* מגן מונאקו בנימין הנריכס הושאל לעונה אחת לר.ב. לייפציג, לה תהיה אפשרות לרכוש אותו בתום התקופה. "אחרי שתי עונות מעניינות בצרפת, אני שמח מאוד לחזור לבונדסליגה", אמר המגן הימני בן ה-23.

* חלוץ זלצבורג הי צ'אן וואנג הקוריאני עבר לקבוצת האם ר.ב. לייפציג. החלוץ בן ה-24, לו יש 32 הופעות במדי נבחרת קוריאה הדרומית, חתם על חוזה לחמש שנים. השוורים ישלמו עליו 9 מיליון יורו, שעשויים לצמוח ל-14 עם בונוסים. לפיכך, עשרת השחקנים שעברו עד כה מזלצבורג ללייפציג תמורת תשלום עלו במצטבר כ-100 מיליון יורו.

* לוריין הודיעה רשמית על החתמת החלוץ האוסטרי אדריאן גרביץ', שאתמול העדיף אותה על פני ברסט בה כבר עמד לחתום. קלרמון מהליגה השנייה קיבלה עבורו 10 מיליון יורו והוא חתם על חוזה לחמש שנים. איך הוצג? ראו בציוץ שמתחת.

* ראן מכרה את ז'ורדן טל בן ה-23 לקלרמון, שכאמור נזקקה למחליף לגרביץ'. סכום ההעברה לא פורסם, החלוץ חתם על חוזה לשנתיים.

* אתלטיק בילבאו הודיעה על פרידה משניים מהעוגנים שלה בשנים האחרונות: מיקל סן חוסה בן ה-31 ובניאט בן ה-33, שיעזבו עם סיום חוזיהם בתום העונה.

* קילמרנוק הסקוטית הודיעה על החתמתו של שחקן הכנף האנגלי בן ה-25 מיץ' פינוק, שעזב לאחרונה את ווימבלדון AFC מהליג 1 באנגליה (הליגה השלישית בחשיבותה).

שמועות

* על פי "טלחרף", ריאל מדריד הודיעה לקשר אייאקס דוני ואן דה בייק שהסיכום בעל פה בין הצדדים מבוטל. ואן דה בייק אמור היה להירכש על ידי הבלאנקוס הקיץ תמורת 50 מיליון יורו, אולם ראשי הקבוצה החליטו לסגת מהסיכום על רקע "קשיים כלכליים שנוצרו בעקבות משבר הקורונה".

* עסקת מכירתו של ויקטור אוסימן לנאפולי תקועה. האיטלקים כבר סיכמו עם ליל על רכישה ב-80 מיליון יורו, אבל השחקן ביקש זמן לחשוב לאחר הפרסומים לפיהם הוא מעדיף לשחק באנגליה.

* על פי "טלגרף", אולה גונאר סולשיאר פנה לבלם ההולנדי נתן אקה לאחר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על בורנמות' ואמר לו: "אנחנו מחפשים בלם עם רגל שמאל, תמשיך ככה".

* מיקל ארטטה אמר שהוא רוצה לראות את אלכסנדר לקאזט מאריך חוזה בארסנל, אבל החלוץ הצרפתי בן ה-29 עשוי לעזוב כשבין המתעניינות נמצאות אתלטיקו מדריד ויובנטוס.

* ג'ונתן דייויד, כוכבה הקנדי של גנט, סיכם את תנאיו בליל, כך מדווחים בצרפת. עכשיו המועדון צריך להגיע לסיכום עם גנט שמצפה לקבל 30 מיליון יורו, כשכרגע ההצעה עומדת על 25 מיליון.

* סנט אטיין דחתה הצעה ראשונה ממילאן על הבלם הצעיר ווסלי פופאנה. על פי הדיווחים, הרוסונרי הציעו 18 מיליון יורו.

* דניאל סטארידג', החלוץ האנגלי בן ה-30 שהפך לשחקן חופשי לאחר שחרורו מטרבזונספור, מתלבט בין מעבר לליגה הצרפתית לבין חתימה ב-MLS האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully