וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מהפך גדול העניק למילאן 2:4 על יובנטוס. גם לאציו הפסידה

הרוסונרי הפכו פיגור 2:0 לשלוש נקודות נפלאות בסן סירו. רונאלדו שוב כבש, אבל הפעם זה לא הספיק. לצ'ה - לאציו 1:2

אתר רשמי

מאבק האליפות בסרייה A נמשך הערב (שלישי) עם משחקיהן של שתי מוליכות הטבלה בפתיחת המחזור ה-31 בסרייה A. בראשון ביניהם לאציו נכנעה 2:1 ללצ'ה ונראה היה שהיא מחוץ למאבק האליפות, אבל אז יובנטוס הפסידה 4:2 למילאן והמאבק נותר בחיים.

רפאל לאאו, שחקן מילאן, חוגג שער. GettyImages
היה אחראי לשער השלישי. לאאו/GettyImages

מילאן - יובנטוס 2:4

כמה חבל שעשרות אלפי כיסאות בסן סירו נותרו מיותמים במשחק כזה. אחת מהקלאסיקות הגדולות של ארץ המגף סיפקה חמישה שערים במחצית השנייה, מהפך גדול אחד והפסד רביעי העונה לאלופה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת התחיל האקשן. אדריאן ראביו כבש שער נהדר בבעיטה לחיבורים מחוץ לרחבה (47) וכריסטיאנו רונאלדו קבע 0:2 אחרי שש דקות. הגברת הזקנה נראתה בדרך הבטוחה לעוד שלוש נקודות ולהגדלת הפער בפסגה, אבל הרוסונרי הכינו לה אמבוש.

הקאמבק הגדול התחיל בדקה ה-62, כשזלאטן איברהימוביץ' צימק ל-2:1 בפנדל. ארבע דקות חלפו והשבדי בישל לפרנק קסייה את ה-2:2. מילאן חגגה, אבל לא עצרה ובדקה ה-67 השלימה בליץ ענק של שלושה שערים בחמש דקות, כשרפאל לאאו פרץ לעומק הרחבה, התעלם מדניאלה רוגאני ובעט כדור שטח שהכניע את וויצ'ך שצ'סני.

יובה יצאה קדימה במטרה להשוות, הפקירה את החלק האחורי, וההימור לא השתלם כשבדקה ה-79 אנטה רביץ' נעץ את הרביעי. 2:4 בסיום וניצחון גדול למילאן.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו מצליח לשמור על הפער מליאו מסי, סארי מודה: "משהו השתנה שם"

לכתבה המלאה
שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. רויטרס
לאציו מתחילה להיראות כמי שהרימה ידיים. צ'ירו אימובילה מאוכזב/רויטרס

לצ'ה - לאציו 1:2

לאחר שאיבדה במחזור הקודם גובה במאבק האליפות עם תבוסה ביתית מפתיעה למילאן, קיוותה לאציו לחזור למסלול הניצחונות. אך השחקנים של סימונה אינזאגי שוב פישלו ויצאו רשמית מהמרוץ. האורחת מהתחתית הגיעה למשחק הערב לאחר שישה הפסדים רצופים, כשלכאורה היה נראה כאילו מדובר ביריבה בהזמנה עבור לאציו, אך האורחת שוב קרסה. מרקו מונקוזו כבש שער יתרון כבר בדקה השנייה, אך השער נפסל לאחר נגיעת יד. לאציו עלתה ליתרון שלוש דקות לאחר מכן משער של פליפה קאיסדו. חומה בובקאר (30) השווה עבור לצ'ה, אבל מאנקוזו האומלל החמיץ פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המארחת לא נתנה לרגע הזה להפיל את רוחה, ושתי דקות בתוך המחצית השנייה פאביו לוצ'וני נגח לרשת את מה שהתברר כשער הניצחון המפתיע של קבוצת התחתית. רגע ביזארי היה בתוספת הזמן, כאשר פטריק הספרדי נתפס על ידי המצלמות כשהוא נושך את ג'וליו דונאטי. שופטי ה-VAR הפנו את תשומת לבו של השופט הראשי, שהרחיק את המגן והשאיר את לאציו להילחם עד סוף העונה רק על המקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully