וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו מצליח לשמור על הפער מליאו מסי, סארי מודה: "משהו השתנה שם"

ביום שבו מסי הגיע לשער ה-700 בקריירה, כוכב יובנטוס כבש גם הוא שער אדיר בניצחון על גנואה, והמאמן הודה: שמתי לב שמשהו השתנה ביחסים שלו עם דיבאלה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאו מסי זוכה בכדור הזהב בפעם השישית

יובנטוס גברה אמש (שלישי) 1:3 על גנואה ושמרה על הפער הבטוח שלה בפסגת הליגה האיטלקית, אבל מעבר לתוצאה, הסיפור הגדול במשחק הזה היה שלושת השערים שכבשה הגברת הזקנה, כשכל אחד מהם מרהיב יותר מקודמו. זה התחיל בגול של פאולו דיבאלה, שעבר בסלאום מצוין שני שחקנים ושלח בעיטה חדה לפינה שקבעה 0:1, לאחר מכן היה זה כריסטיאנו שדהר לעבר השער ושלח פצצה מ-25 מטר לחיבורים, ולבסוף דוגלס קוסטה הברזילאי, שבבעיטה מחוץ לרחבה סובב כדור באמנות לפינה הרחוקה וקבע 0:3 יפהפה.

שחקני יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה. רויטרס
איזה גולים! רונאלדו ודיבאלה/רויטרס

"זה היה מאמץ קבוצתי מצוין, והקבוצה כבשה שלושה שערים נפלאים", אמר אחרי המשחק המאמן מאוריציו סארי, "הקבוצה התאוששה היטב מהאכזבה בגביע, זה היה רק עניין של זמן עד שנהיה במצב טוב מבחינה פיזית". סארי פתח בהרכב עם מיראלם פיאניץ', שיעבור לברצלונה, והמאמן מצפה שהוא ימשיך לתרום ליובנטוס במשחקים שנותרו לו: "לא שוחחתי עם מיראלם בימים האלה. דיברתי איתו הרבה אחרי הפגרה, כי היו לו 25-20 ימים של כושר לא טוב, ותהינו למה וניסינו להבין. זו הייתה נפילה מנטלית יותר מכל דבר אחר. אני בטוח שהוא יצליח מאוד בתקופה הקרובה, הוא שמח ורגוע, אין לי דאגות".

ואי אפשר בלי כריסטיאנו רונאלדו. ביום שבו ליאונל מסי כבש בברצלונה את שערו ה-700 בקריירה, רונאלדו הוכיח שהוא לא ייתן כל כך בקלות לארגנטינאי להדביק אותו. רונאלדו עדיין מקדים את מסי עם 728 גולים בקריירה, אבל הפורטוגלי כבר בן 35, ומסי "רק" בן 33. לרונאלדו נדרשו 974 משחקים כדי להגיע ל-700 גולים, בעוד למסי נדרשו רק 862 משחקים.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה סיימה ב-2:2 מול אתלטיקו מדריד, שער 700 למסי

לכתבה המלאה

מספרי הקריירה

כריסטיאנו רונאלדו - 1,004 משחקים בקריירה, 728 שערים, 262 בישולים
ליאונל מסי - 861 משחקים, 700 שערים, 320 בישולים

סארי החמיא לכריסטיאנו, וטען: "במחצית הראשונה הוא חיפש את השער 5 פעמים, וזה אומר שהוא עושה יותר ממה שהוא אמור. הרבה פעמים כריסטיאנו משחק כדי לשחרר את עצמו כדי לכבוש, אבל כשהוא מחליט להניע את הכדור בצורה מהירה, הוא הכי טוב שיש". על שיתוף הפעולה של רונאלדו עם דיבאלה, אמר סארי: "משהו השתנה שם מבחינת התנועה, אבל הם למדו למצוא אחד את השני לעתים יותר תכופות. הם הבינו שעל ידי תרומה אחד לשני, שניהם מרוויחים. זה משהו שהבחנתי בו גם באימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully