וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סלטה ויגו ואתלטיקו נפרדו ב-1:1, ולנסיה ניצחה 1:2 את ויאדוליד

מוראטה הבקיע ראשון, בלטראן איזן בבלאידוס. קנגין לי (89) כבש שער ניצחון חשוב לעטלפים ששמרו על הסיכוי להעפיל לליגה האירופית

מתוך יוטיוב

בווידאו: דן ביטון כובש במדי לודוגורץ

המחזור ה-34 בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים. ולנסיה השיגה 1:2 דרמטי על ויאדוליד משער ניצחון בדקה ה-89 ונותרה בתמונת הסיכויים לסיים במקום השביעי המוליך לליגה האירופית. מיד לאחר מכן סלטה ויגו ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם אלברו מוראטה. GettyImages
מוראטה כבש אחרי 51 שניות, אבל זה לא הספיק לאתלטיקו בשביל ניצחון/GettyImages

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 1:1

אתלטיקו הסתפקה בנקודה בבלאידוס, נגד קבוצה שהיא הצליחה לנצח רק פעם אחת בארבעת המפגשים האחרונים. אלברו מוראטה חתם התקפה יפה של הקולצ'ונרוס עם שער קליל מתוך רחבת החמש אחרי 51 שניות, אבל פראן בלטראן השווה בדקה ה-49 עם בעיטה קשתית מהאוויר. אתלטיקו עם עוד צעד קטן בדרך להבטחת הכרטיס לליגת האלופות, סלטה עם עוד צעד קטן בדרך להבטחת המקום בליגה הבכירה.

שחקן ולנסיה קנגין לי. GettyImages
ולנסיה עדיין לא ויתרה על הכרטיס לליגה האירופית. קנגין לי/GettyImages

ולנסיה - ויאדוליד 1:2

העטלפים כמעט רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון וכבר ראו כיצד המקום השביעי, ועמו הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, הולך ומתרחק. לשמחתה של ולנסיה, קנגין לי הדרום קוריאני הגיע בדקה ה-89 והעניק לה שער ניצחון יקר. המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-30 כשכדור רוחב של קווין גמיירו מצא את מקסימיליאנו גומס שדחק פנימה. ויאדוליד השוותה שתי דקות בתוך המחצית השנייה כשויקטור גרסיה השתלט על כדור תועה בתוך רחבת ולנסיה, הסתובב וכבש את שער השוויון, אך כאמור דקה לפני תוספת הזמן הגיע לי ובבעיטה חדה מחוץ לרחבה השאיר את ולנסיה בתמונת הכרטיס לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully