וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין פורמן: "אולי אין מספיק ספורטאים יהודים שמהווים מודל לחיקוי"

הכדורגלן שהיה מועמד בעבר למכבי תל אביב ומכבי חיפה: "מקווה שבני נוער יהודים מסתכלים בהערצה על אנשים כמוני וכמו ניק בלקמן"

מתוך יוטיוב

הכדורגלן היהודי, דין פורמן, התראיין ל"גרדיאן" וסיפר שהיה שמח לראות יהודים נוספים מגיעים לליגות המקצועניות באנגליה. פורמן שיחק במחלקת הנוער של צ'לסי, לפני שעבר לזו של ריינג'רס הסקוטית. הוא לא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן מוביל בפרמיירליג הסקוטית או בליגת המשנה באנגליה ואת מרבית הקריירה העביר בליג וואן, השלישית באנגליה.

"הייתי שמח לראות עוד כדורגלנים יהודים ברמות הללו", אמר פורמן בן ה-32, "כדי להפוך למקצוען נדרשת הקרבה. אם הייתה מסיבת בר מצווה לחברים שלי ביום שבת בערב, הייתי עוזב מוקדם כי ידעתי שיש לי משחק בבוקר יום ראשון. גם ההורים שלי הקריבו, אבא שלי היה מתעורר בכל יום ב-5:30 בבוקר כדי לקחת אותו לאימונים ולהספיק להגיע לעבודה".

דין פורמן במדי נבחרת דרום אפריקה. GettyImages
חזר לאנגליה לאחרונה. פורמן/GettyImages

פורמן נולד בדרום אפריקה וייצג את נבחרתה 42 פעמים, אבל גדל מגיל 5 באנגליה. ששיחק בקבוצות כמו ברדפורד, אולדהאם ודונקסטר, שיחק בחמש השנים האחרונות בסופרספורט יונייטד הדרום אפריקאית. בעבר הוא הוזכר כמועמד למכבי תל אביב ומכבי חיפה.

"יכול להיות שאין מספיק ספורטאים יהודים שמהווים מודל לחיקוי", אמר הקשר, "אני מקווה שבני נוער יהודים שמשחקים כדורגל, מסתכלים בהערצה עליי, על ג'ו ג'ייקובסון ועל ניק בלקמן. זו לא העבודה הכי בטוחה, אבל אם מישהו חולם להפוך לכדורגלן, צריך לעודד אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • דין פורמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully