וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיין: "יש פרשנות סובייקטיבית ל-VAR", ברתומאו: "מתעדף קבוצות"

מאמן ברצלונה לא שכח לעקוץ את ריאל אחרי ההצגה, גם הנשיא תקף והתייחס לעתידו של מסי: "הוא יפרוש כאן". וגם: מסי בדרך לעוד שיא

צילום מסך

אחרי כמה משחקים חלשים ובעיקר תוצאות תיקו בחוץ, ברצלונה התפוצצה אמש (ראשון) עם 1:4 מרשים בחוץ על ויאריאל, קבוצה שהגיעה למשחק הזה בכושר נהדר. בארסה נהנתה מגול עצמי מוקדם וספגה שוויון, אבל אחרי זה ראינו קונצרט של ממש של שלושת הכוכבים. מסי בישל באומנות לסוארס שסובב לחיבור ולאחר מכן לאנטואן גריזמן המושמץ, שהקפיץ עם טאץ' עדין מעל השוער. גם אנסו פאטי היה שותף לחגיגה עם שער בדקה ה-87. מסי רחוק כעת רק בישול אחד מהבישול ה-20 שלו ובכך לסיים עונה עם דאבל דאבל של מעל 20 גולים ובישולים. ברצלונה שומרת על פער של 4 נקודות מריאל מדריד, אך היא עדיין חייבת שהבלאנקוס יאבדו לפחות 5 נקודות עד סיום העונה כדי לשמור על האליפות.

ליאונל מסי, אנטואן גריזמן, שחקני ברצלונה. GettyImages
השתיק את המבקרים עם שער יפהפה. גריזמן חוגג/GettyImages

התקשורת בקטלוניה חגגה כשב"אל מונדו" התנוססה הכותרת "התעוררות מחדש" וגם נכתב ש"ברצלונה לא זורקת את המגבת". באופן די נדיר, דווקא ג'וסף ברתומאו הנשיא התראיין לאחר המשחק והתייחס לשמועות סביב מסי כשאמר: "לא אתן פרטים, אבל אמרתי כבר כמה פעמים שהוא יפרוש בברצלונה".

על נושא ה-VAR שלטענת ברצלונה בא מספר פעמים לעזרתה של ריאל מדריד: "הוא לא עושה את העבודה שלו ולא שיוויוני. הוא תמיד מתעדף את אותן קבוצות".

על עתידו של קיקה סטיין: "אנחנו בטוחים בו באופן מוחלט, הוא עושה עבודה נהדרת. אנחנו נילחם בליגה הספרדית ואז בליגת האלופות".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:4 את ויאריאל

לכתבה המלאה
קיקה סטיין מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
יאמן את מסי גם בעונה הבאה? קיקה סטיין/רויטרס

גם המאמן סטיין התייחס לנושא ה-VAR, אחרי שכזכור מוקדם יותר אמש ריאל מדריד ניצחה את בילבאו בזכות פנדל די גבולי. המאמן לא הסתיר את אי שביעות רצונו ואמר: "ה-VAR אמור להפוך את הכדורגל ליותר הוגן, אבל כרגע נראה שזה לא מספיק כי יש התערבות של פרשנות סובייקטיבית".

על סרג'י רוברטו, שפתח בקישור ונבחר לאיש המשחק: "היה לו משחק נהדר, הוא שיחק טוב מאוד גם לפני כן. הוא שיחק עם הרבה אנרגיה אחרי הפציעה שלו ותמיד טוב שיש שחקן כזה שיכול לשחק בכמה עמדות".

ואיך אפשר בלי ג'רארד פיקה? האיש עם הפה הגדול בברצלונה התבקש להתייחס ל"מחווה" שלו אחרי השער הפסול של מסי. הבלם היתמם ואמר: "המחווה שלי אחרי הגול? אני לא זוכר אותה. כשאתה בלהט המשחק, האנדרנלין הוא במקסימום".

על הפיגור אחרי ריאל מדריד בטבלה: "אנחנו לא אוהבים להיות מאחור בטבלה ואנחנו נילחם כדי לשנות את המצב הזה למרות שזה יהיה מסובך. חשוב שהשגנו שלוש נקודות, המשחק היה מאוד חשוב לנו. צריך להמשיך ככה עד הסוף ולקוות לטוב".


כבר ביום רביעי ברצלונה תארח לדרבי את אספניול ותוכל להוריד אותה ליגה, אך היא בעיקר תקווה למעידות של ריאל מדריד, לה מצפים דווקא משחקים קלים בבית מול אלאבס ובחוץ מול גרנאדה החלשות.

גם דני אלבס עוקץ את סרחיו ראמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully