וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר חילצה 1:1 מול ארסנל, צ'לסי לקחה לה את המקום השלישי

ורדי השווה בדקה ה-84 מול 10 שחקנים של התותחנים, הבלוז התקדמו בזכות 2:3 על קריסטל פאלאס בדרבי. 1:2 חשוב לווטפורד על נוריץ'

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

צ'לסי פתחה הערב (שלישי) את המחזור ה-34 בפרמיירליג עם עלייה למקום השלישי, אחרי שניצחה 2:3 בחוץ את קריסטל פאלאס בדרבי הלונדוני. לסטר סיטי חילצה 1:1 בחוץ מול ארסנל וירדה למקום הרביעי, בעוד ווטפורד השיגה נקודות חשובות בתחתית עם 1:2 על נועלת הטבלה נוריץ' שתרד כנראה במחזור הבא.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. רויטרס
נקודה ראשונה במגרשה של ארזנל מאז 1995. ג'יימי ורדי חוגג/רויטרס

ארסנל - לסטר סיטי 1:1

התותחנים פספסו הזדמנות גדולה להיכנס חזק למאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, עם איבוד נקודות ראשון בבית מול לסטר מאז פברואר 1995. אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים שקידמו אותה בטבלה, ארסנל הגיעה עם ביטחון רב וגם עלתה ליתרון בדקה ה-21 עם שער מספר 20 של פייר אמריק אובמיאנג, אחרי הכנה של בוקאיו סאקה הצעיר. שער של אלכסנדר לקאזט נפסל בדקה ה-68 והכעיס את המארחת, שאחרי שבע דקות נותרה ב-10 שחקנים בעקבות התערבות VAR וכרטיס אדום לאדי אנקטיה. לסטר לחצה כדי להשיג את השוויון ובאה על שכרה בדקה ה-84, עם השער ה-22 של ג'יימי ורדי אחרי מסירת רוחב של דמראיי גריי. גם פה נאלצו לחכות לאישור ה-VAR, שהגיע אחרי שלוש דקות וקבע חלוקת נקודות.

שחקן צ'לסי כריסטיאן פוליסיץ'. רויטרס
ניצחון חשוב לצ'לסי. כריסטיאן פוליסיץ'/רויטרס

קריסטל פאלאס - צ'לסי 3:2

הבלוז עם ניצחון חוץ חשוב במסגרת המרוץ לליגת האלופות, ועלו למקום השלישי. צ'לסי כבר צעדה ביתרון 0:2 במהלך המחצית הראשונה, אך הסתבכה וגם כשעלתה ל-1:3 ספגה שוב שער מצמק, אך בסיום כאמור, חוגגים השחקנים של פרנק למפארד ניצחון שני ברציפות. אוליבייה ז'ירו העלה את צ'לסי ל-0:1 מבישול של וויליאן. בדקה ה-27 זה כבר 0:2 כשוויליאן בבישול השני שלו במשחק סידר את השני לכריסטיאן פוליסיץ'. ווילפרד זאהה צימק עבור פאלאס (34), עם שער אדיר ופצצה מחוץ לרחבה שנסכה מעט תקווה במארחת. טמי אברהם הוסיף את השלישי לאורחת (71) אך דקה לאחר מכן כריסטיאן בנטקה צימק שוב עבור קריסטל פאלאס. על אף הזדמנות טובה של בנטקה להשלים צמד ולהשוות, צ'לסי שמרה על יתרונה עד הסיום ואספה שלוש נקודות קריטיות שקירבו אותה לעוד הופעה בצ'מפיונס ליג.

שחקן ווטפורד קרייג דוסון עם טרוי דיני. רויטרס
ניצחון קריטי לווטפורד. קרייג דוסון חוגג/רויטרס

ווטפורד - נוריץ' 1:2

הצרעות השלימו ניצחון שני על נועלת הטבלה, שנראית כמי שנמצאת בדרכה הבטוחה לליגת המשנה. ווטפורד רשמה ניצחון בכורה מאז שבה הפרמיירליג מפגרת הקורונה, ושלוש הנקודות הללו לא יכלו להגיע בעיתוי טוב יותר עבור המארחת. אמיליאנו בואנדיה (4) העלה את נוריץ' ליתרון חוץ מפתיע, אך קרייג דוסון דאג להרגיע עם שער שיוויון שש דקות לאחר מכן. המהפך של ווטפורד הגיע במחצית השנייה, אז כבש דני וולבק (55) במספרת מרהיבה והעניק לקבוצתו יתרון של ארבע נקודות על פני אסטון וילה שמתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully