וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שון וייסמן מועמד ללוקומוטיב מוסקבה. נשיא וולפסברגר: "לא נעמוד בדרכו"

החלוץ שסיים את העונה באוסטריה עם 30 שערים, עשוי להגיע לסגנית המוליכה הרוסית. דיטמר ריגלר רומז על עתידו: "הוא יכול להצליח בליגות הבכירות"

מתוך יוטיוב

בתקשורת הרוסית מדווחים היום (שני) שלוקומוטיב מוסקבה מעוניינת בשון וייסמן. החלוץ הישראלי כבש אתמול את שער הליגה ה-30 שלו במדי וולפסברגר, כשזו ניצחה את ראפיד וינה 1:3 במחזור הנעילה של הבונדסליגה האוסטרית. וייסמן הוכתר למלך השערים וסייע לקבוצתו לסיים במקום השלישי שמוביל היישר לשלב הבתים של ליגת האלופות.

בחודשים האחרונים וייסמן הוזכר גם כמועמד לסלטיק, בורדו ואפילו מילאן, אבל באוסטריה דיווחו לפני כמה ימים שוולפסברגר עדיין לא קיבלה עליו הצעות ושהוא עשוי להישאר גם בעונה הבאה. לוקומוטיב מדורגת במקום השני בליגה הרוסית ואם היא תסיים בו, היא תעפיל אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות.

וייסמן סיים עונה חלומית. על פי האתר הרשמי של הליגה האוסטרית, וייסמן הגיע במקום השני בדירוג מצטייני העונה, כשהבוחרים שהצביעו הם נשיאי הקבוצות, המאמנים והמנהלים. היחיד שהקדים את וייסמן הוא דומיניק סובוסלאי, ההונגרי בן ה-19 של רד בול זלצבורג, שנבחר לשחקן העונה.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
בדרך לרוסיה? שון וייסמן/GettyImages

בשעות הצהריים התייחס לעתידו של וייסמן נשיא וולפסברגר דיטמר ריגלר, והודה שהמועדון לא יעמוד בדרכו של וייסמן "אם תגיע ההצעה הנכונה".

"האם שון יישאר או יעזוב? הוא צריך להחליט בעצמו. אם הוא רוצה לעזוב ויביא הצעה מספיק טובה, הוא יוכל ללכת. זה מגיע לו, ולא נעמוד בדרכו", אמר לתקשורת האוסטרית. ריגלר הוסיף ש"וייסמן מוכן לצעד הבא בקריירה. ברור שהוא לא יסתפק בלהישאר בוולפסברגר ולהיות מלך השערים כל שנה. הוא מחפש הזדמנות בליגה בכירה, ולטעמי מסוגל להצליח שם. זה מה שאני מאחל לו".

וייסמן העלה אתמול פוסט לאינסטגרם, בו כתב: "כבר מהיום הראשון שלי בוולפסברגר היו לי שתי מטרות: הראשונה הייתה לגרום לגאווה לכל האוהדים כאן ובישראל, והשנייה להיות בורג מרכזי בליגה האוסטרית. הערב כבשתי את השער ה-30 בליגה וה-37 בסך הכול העונה. זה לא פחות ממדהים.

"לאשתי שנמצאת איתי כאן יש חלק גדול בהצלחה, אבל לא רק לה. תודה גדולה לאוהדים של וולפסברגר ולכל האנשים בישראל, אני מרגיש את הפרגון ומעריך אתכם מאוד. זה כבוד גדול לייצג את המדינה שלי שבוע אחרי שבוע. זו עונה היסטורית עבורי והתחושות אדירות".

(עדכון ראשון: 13:27)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully