וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סטיין לאנטואן גריזמן: "אנחנו בונים עליך בגדול לעונה הבאה"

בצרפת טוענים: אחרי שביקש הבהרות בפגישה עם ראשי ומאמן ברצלונה, החלוץ שוכנע להמשיך בקבוצה. סנטוס אחרי ההפסד בתביעה נגד בארסה: "מקווים שתלמדו מריאל מדריד מהי הגינות"

אתר רשמי

אחרי הספסול, הסערה והגול שהשכיח הכל, אנטואן גריזמן נפגש אמש (שלישי) עם בכירי ברצלונה והחליט: אין לי שום כוונה לעזוב בעונה הבאה. כך מדווחים ב"ל'אקיפ". על פי הדיווח, בפגישה בה נכחו גריזמן והאחות-סוכנת מאוד גריזמן, נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו, המנהל הספורטיבי אריק אבידל והמאמן קיקה סטיין, הביעו שני הצדדים רצון עז לשפר את המצב, אחרי שהכוכב הצרפתי נדחק בכמה משחקים לספסל.

במשחק האחרון נגד ויאריאל גריזמן חזר להרכב, נראה מצוין וכבש שער מרהיב שסייע לברצלונה לנצח 1:4, וכעת הוא וראשי ברצלונה אופטימיים. בפגישה הביעה ברצלונה "אמון מוחלט" בגריזמן וקיקה סטיין (שבעצמו סובל מחוסר ודאות לקראת העונה הבאה, למרות ההבטחות של ברתומאו שיישאר) אמר לו: "אנחנו בונים עליך בגדול".

בחודשים האחרונים הוזכר גריזמן כמועמד לעזוב את ברצלונה, בין היתר כדי לפנות מקום לשחקני רכש חדשים. שמו נקשר עם קבוצות בכירות אחרות ביבשת כמו פריס סן ז'רמן, יובנטוס ומנצ'סטר סיטי, אולם נראה שהתכנית למכור אותו תיגנז.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. רויטרס
משב של אופטימיות בברצלונה. גריזמן/רויטרס

עוד בברצלונה: סנטוס קיבלה בהכנעה את גזר הדין של המוסד לבוררות בפיפ"א, שדחה את תביעתה לקבל פיצוי בגובה 70 מיליון יורו מברצלונה על רקע אי סדרים בעסקת ניימאר. בפיפ"א קבעו שהעמלות שהועברו בחשאי לאביו של ניימאר כחלק מהעסקה, לא היוו הפרה של התקנון.

יחד עם זאת, בסנטוס המשיכו לבקר את הנהלת ברצלונה וטענו כי ההתנהלות היתה "כשרה אך מסריחה".

"לא נותר לנו אלא לקוות שתלמדו על הגינות ויושרה מהיריבה המושבעת שלכם, ריאל מדריד. כשעשינו איתה את עסקת רודריגו נתקלנו בהתנהלות הרבה יותר ראויה", ציינו במכתב ששוגר להנהלת ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully