וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.7: ג'ימי מרין חוזר לקוסטה ריקה, מנואל פלגריני חתם בבטיס

שחקן הפועל באר שבע ואשדוד בעונה החולפת חתם בקבוצת נעוריו. המאמן הוותיק חוזר לליגה הספרדית. פוגבה "מעודד" מהגעתו של פרננדש למנצ'סטר יונייטד ומעוניין להאריך חוזה

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש באימון סלטיק

העברות

* אחרי שבע שנים, מנואל פלגריני חוזר לליגה הספרדית. המאמן הצ'יליאני הוותיק חתם על חוזה לשלוש שנים בבטיס, ויחל בעבודתו בעונה הבאה. פלגריני עזב את ווסטהאם בדצמבר. הוא כבר אימן בעבר בספרד בריאל מדריד, ויריאל ומלאגה.

* אוניון ברלין החתימה לשנתיים את סבסטיאן גריסבק, הקשר בן ה-29 שמגיע כשחקן חופשי מהיידנהיים.

* ג'ימי מרין, שאכזב בהפועל באר שבע והושאל למ.ס. אשדוד, חתם בקבוצת נעוריו דפורטיבו ספריסה הקוסטה ריקנית. הקשר בן ה-22 סגר עד 2023.

שמועות

* "סיבוב הפרסה של פול פוגבה": "דיילי מייל" מדווח שהצרפתי שינה את דעתו ומוכן להאריך חוזה במנצ'סטר יונייטד, כשהוא "מעודד מהשיפור של הקבוצה של סולשיאר מאז שהגיע לקישור ברונו פרננדש".

* ארסנל הגישה הצעה לבלם הצרפתי בן ה-21 מלאנג סאר, שהפך לשחקן חופשי לאחר סיום חוזהו בניס. גם אינטר ור.ב. לייפציג בתמונה.

* על פי דיווחים באיטליה, יובנטוס סימנה את רובין גוזנס, המגן המצוין של אטאלנטה שכבש תשעה שערי ליגה העונה, והוא עשוי להגיע במקום אלכס סנדרו. גם אמרסון מצ'לסי מועמד לעמדה שתתפנה בצד שמאל.

* אמרסון אחר, המגן הימני של בטיס, נמצא על הכוונת של ווסטהאם וטוטנהאם האנגליות. השחקן בן ה-21 שייך לברצלונה שמתכוונת למכור אותו, וגם אברטון וניוקאסל הוזכרו כמועמדות.

* כריסטיאנו ג'ונטולי, דירקטור הספורט של נאפולי, התייחס למעמדו של ארקדיוש מיליק ואמר: "הוא קרוב יותר לעזיבה מאשר לחידוש חוזה אצלנו, אבל כרגע לא ידוע לי על התעניינות של יובנטוס. לא אופתע אם זה יקרה כי הוא חלוץ מאוד מוכשר. ויקטור אוסימן זה שם שמעניין אותנו מאוד, אבל כרגע אין כל סיכום".

שחקן אטאלנטה, רובין גוזנס. GettyImages
העונה האדירה שלו לא נעלמה מעיני אלופת איטליה. רובין גוזנס/GettyImages

* ז'אן לואי גאסה הוא המועמד המוביל להחלפת פאולו סוזה בבורדו. המאמן בן ה-66, שהיה עוזרו של לורן בלאן באליפות האחרונה של המועדון ב-2009 ואימן ב-2019 את סנט אטיין.

* מארסיי רוצה את ז'אן קלר טודיבו, בלמה הצרפתי בן ה-20 של ברצלונה שלא הצליח כמושאל בשאלקה. הכוונה היא לצרפו כמושאל, ללא אופציית רכישה.

* אגוסטין רוסי, שוערה הארגנטינאי בן ה-24 של בוקה ג'וניורס, צפוי להצטרף למונפלייה כמושאל עם התחייבות לרכישה ב-6 מיליון יורו. סוכנו אישר כי זו ההצעה שהוגשה והיא מועדפת על הצעתה של אודינזה.

* לאנס הגיעה לסיכום עם אמיין בנוגע לשאילת גאל קאקוטה לעונה אחת. אם לאנס העולה תשרוד בליג 1, הקשר ההתקפי יוחתם אוטומטית על חוזה לשלוש שנים ואמיין תקבל דמי העברה בסך 5 מיליון יורו. מי שעוד אמור להגיע ללאנס הוא החלוץ איגנסיוס גנאגו בן ה-21, עליו תשלם העולה לניס 6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully