וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר האלופות: ברצלונה עשויה לפגוש את באיירן מינכן, פ.ס.ז' מול אטאלנטה

הקטלאנים יפגשו את באיירן או צ'לסי אם יעברו את נאפולי, המנצחת בין ריאל מדריד לסיטי תפגוש את ליון או יובנטוס, לייפציג נטולת ורנר תפגוש את אתלטיקו מדריד. כל המשחקים ייערכו בליסבון באוגוסט

אתר רשמי

ריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי נגד ליון או יובנטוס, ברצלונה או נאפולי מול באיירן מינכן או צ'לסי, לייפציג מול אתלטיקו מדריד ופריז סן ז'רמן נגד אטאלנטה. אלו הם משחקי רבע גמר האלופות שנקבעו היום (שישי) בהגרלה שנערכה בניון שבשוויץ.

כידוע, חצי מהקבוצות עדיין לא נקבעו וצריכות להשלים את משחקי שמינית הגמר שלהן, אך כבר עכשיו אנחנו יודעים שנקבל כמה משחקי ענק ברבע הגמר, כשישנה אפשרות למפגש בין רונאלדו ויובנטוס לריאל מדריד ועוד מפגש לוהט בין ברצלונה (1:1 מול נאפולי במשחק הראשון) לבאיירן מינכן (0:3 על צ'לסי במשחק הראשון). יש לציין גם ששחקנים שנמכרו לא יוכלו לשחק במפעל והבולט שבהם הוא טימו ורנר שנמכר מלייפציג לצ'לסי. פריז תצטרך להסתדר בלי אדינסון קבאני ותומא מונייה.

ומה לגבי חצאי הגמר? ובכן, המנצחת ברבע גמר 1 (מנצ'סטר סיטי/ריאל מדריד מול יובנטוס/ליון) תפגוש בחצי הגמר את המנצחת ברבע הגמר בין ברצלונה/נאפולי לבאיירן מינכן/צ'לסי. חצי הגמר השני יהיה מפגש בין המנצחות של לייפציג-אתלטיקו ואטלאנטה-פריס סן ז'רמן.

משחקי רבע הגמר

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני דייגו דמה שחקן נאפולי. רויטרס
יפגוש את באיירן ברבע הגמר? ליאו מסי/רויטרס

כידוע, בעקבות מגיפת הקורונה, מתכונת המשחקים השתנתה ועד למשחק הגמר לא יהיו משחקי גומלין. כל המשחקים ייערכו בליסבון במהלך אוגוסט עם מעין טורניר של טופ 8 והם יתקיימו כולם בשעה 22:00 שעון ישראל.

גם בליגת האלופות יוכלו לבצע חמישה חילופים בשלוש פעימות במהלך המשחק (המחצית, הזמן שבין תום הזמן החוקי להארכה ומחצית ההארכה לא נחשבים כפעימה). חילוף נוסף יתאפשר בהארכה. כמו כן, קבוצות יוכלו לרשום 23 שחקנים בסגל שלהן במקום 18, דבר שהתבצע עד כה רק בגמר.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד מול קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המעפילה במשחק הזה עשויה לפגוש את יובנטוס ברבע הגמר. דה בראונה וראמוס/רויטרס

משחקי רבעי הגמר

ריאל מדריד/מנצ'סטר סיטי - ליון/יובנטוס

לייפציג - אתלטיקו מדריד

נאפולי/ברצלונה - צ'לסי/באיירן מינכן

אטאלנטה - פריז סן ז'רמן

משחקי הגומלין של שמינית הגמר שעוד צריכים להתקיים (8-7 באוגוסט)

באיירן מינכן/צ'לסי (0:3 לבאיירן במשחק הראשון באנגליה)

ברצלונה/נאפולי (1:1)

מנצ'סטר סיטי/ריאל מדריד (1:2)

יובנטוס/ליון (1:0)

באיירן ולייפציג כבר החלו בטראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully