וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי ממש לא נעים": המשחק שבו סטיבן ג'רארד נפצע ודימם באיבר מינו

10.7.2020 / 9:29

אנדרו מאסיי ששימש כרופא של ליברפול ב-2014 חשף מה קרה לג'רארד במשחק מול בורנמות': "הוא דימם ממש מאיבר מינו, נאלצתי לתפור אותו"

אתר רשמי

לסטיבן ג'רארד היתה קריירה נהדרת בליברפול ולצד רגעים ספורטיביים גדולים כמו הקאמבק הגדול מול מילאן בגמר ליגת האלופות, הרבה אנשים זוכרים לו את המעידה הגורלית שהביאה לשער של דמבה בה מצ'לסי וגזלה מליברפול אליפות. אבל מעט מאוד יודעים את מה שקרה לסטיבי ג'י במשחק גביע מול בורנמות' ב-2014.

שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. GettyImages
חוויה לא נעימה. סטיבן ג'רארד/GettyImages

אנדרו מאסיי, שעבד במועדון ממרסיסייד כרופא זמני באותה תקופה, הדהים כשחשף שהוא נאלץ לתפור את איבר מינו של ג'רארד במהלך אותו משחק מדובר. מאסיי, שעובד כעת בצוות הרפואי של פיפ"א, אמר ל"סאן" הסקוטי: "הסתכלתי למטה וראיתי דם בכל מקום וחשבתי לעצמי שזה בטח מאוד כואב. חשבתי שוב על האימונים הרפואיים שלי אבל שום דבר לא מלמד אותך איך לתפור איבר מין. לא רצית להיות הראשון שתופר איבר מין לג'רארד, אבל זה מה שזה היה. זו הייתה טראומה עבורי".

בספר שכתב על הקריירה שלו, ג'רארד, שמאמן היום את גלאזגו ריינג'רס, הזכיר את אותה תקרית וכתב: "'קיוויתי שלא אגיד שלום לחבר וותיק שלי. אני יכול להגיד שהוא (הרופא) לא הרגיש כל כך בנוח עם זה גם. הוא עשה עבודה טובה, לא הרגשתי כאבים בזמן התפירה".

לאחר מכן ג'רארד סיפר כיצד חבריו הסתלבטו עליו בחדר ההלבשה לאחר המשחק, שבו אגב ליברפול ניצחה 0:2 ועלתה לשלב הבא בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully