וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סחטה מאטאלנטה 2:2

שני פנדלים של רונאלדו עצרו את הקבוצה הכי חמה באירופה, שהייתה ראויה לניצחון. יובה הגדילה את הפער בפסגה אחרי שלאציו הפסידה

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש שער באימון סלטיק

שלושה משחקים פתחו הערב (שבת) את המחזור ה-32 באיטליה והכותרת היא הגדלת הפער של יובנטוס בפסגה לשמונה נקודות. המוליכה סחטה 2:2 מאטאלנטה וניצלה את ההפסד של לאציו לססואולו (2:1) כדי לברוח עוד טיפה. אטאלנטה עצמה מרוחקת רק נקודה מלאציו. רומא הביסה 0:3 את ברשיה בחוץ.

שחקני אטאלנטה, דובאן ספאטה, פאפו גומס. GettyImages
לאטאלנטה הגיע יותר/GettyImages

יובנטוס - אטאלנטה 2:2

איזה חוסר צדק בטורינו. אטאלנטה התוססת הייתה יותר מסוכנת מהאלופה, הוליכה פעמיים, אבל שני כדורים שפגעו בידיים של שחקניה בקצה הרחבה סייעו לגברת הזקנה לסחוט נקודה במשחק בו היא הייתה ראויה להפסיד. בסופו של דבר דווקא יובנטוס הייתה זו שעצרה את אטאלנטה אחרי 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ומאזן מושלם מאז החזרה מפגרת הקורונה.

דובאן ספאטה ניצל בישול של פאפו גומס (משחקו ה-300 של הארגנטינאי בסרייה A) כדי להכניע את וויצ'ך שצ'סני בדקה ה-16, אבל השוויון הגיע בדקה ה-55. פאולו דיבאלה הגביה כדור שפגע בידו של מארטן דה רון שניצב כחצי מטר בתוך הרחבה. כריסטיאנו רונאלדו בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1.

מי שחשב שכעת המשחק ינוע בכיוון אחד: שערה של אטאלנטה, טעה. הקבוצה מברגמו המשיכה לתקוף ולהפעיל לחץ גבוה ובדקה ה-80 עלתה ל-1:2. לואיס מוריאל שעלה מהספסל, מצא מחליף אחר, רוסלאן מלינובסקי, והאוקראיני הפציץ בחצי גובה, מ-15 מטר, לרשת. הדרמה נמשכה והגיעה לשיאה בדקה ה-89, כשהפעם הכדור פגע בידו של מוריאל בקצה הרחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. רונאלדו השלים צמד ויובה חגגה 2:2.

שחקן לאציו סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. GettyImages
מה יהיה? מילינקוביץ' סאביץ'/GettyImages

לאציו - ססואולו 2:1

סגנית המוליכה ממשיכה לפשל, וכנראה שאפשר לסתום את הגולל על חלומות האליפות. הפסד שלישי ברציפות אומר שיובנטוס תוכל להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות. לאחר ששער של ג'אקומו רספאדורי נפסל בטענת נבדל בדקה התשיעית העלה לואיס אלברטו את המארחת ליתרון מעט מוזר בדקה ה-32. לצערם של סימונה אינזאגי ושחקניו, זה לא הספיק: בדקה ה-52 שוב מצא רספאדורי את הרשת, כשנותר לבד לגמרי ברחבה, והפעם השער אושר - שער בכורה לשחקן הכנף בן ה-20, בהופעתו הראשונה בהרכב. אבל האורחת לא עצרה שם, ובדקה ה-92 נגח פנימה מקרוב פרנצ'סקו קאפוטו, וסידר לססואולו הנהדרת ניצחון רביעי ברציפות, אולי בדרך למאבק על כרטיס לאירופה.

ניקולו זאניולו שחקן רומא. AP
השער שבישר רשמית על חזרתו. ניקולו זאניולו/AP

ברשיה - רומא 3:0

הג'אלורוסי שמרו על המקום החמישי עם ניצחון שני ברציפות וקירבו את המארחת בחזרה אל סרייה B. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, השוער הרביעי לאונרדו אנדרנאצ'י, בהופעתו הראשונה בהרכב בליגה הבכירה, שמט אל הרשת בעיטה של פדריקו פאסיו בדקה ה-48 וסידר לבלם הארגנטינאי שער ראשון העונה. הרגע הזה פירק את ברשיה, ובדקה ה-62 ניקולה קאליניץ' השתלט ברחבה על מסירה של קרלס פרס וכבש בקלות את השני שלו בסך הכול, במשחק בו פתח במקום אדין דז'קו. על השער היפה במשחק, וגם המרגש מכולם, היה חתום ניקולו זאניולו המחליף, שירה פנימה בשמאל בדקה ה-74 וחגג לראשונה מאז דצמבר ואחרי הפציעה הקשה שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully