וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו שני ילדים": רונאלדו ניסה לנחס את זלטאן לפני הפנדל, השבדי הגיב בעקיצה

ה-2:4 הגדול של מילאן על יובנטוס כלל עימות משעשע בין כריסטיאנו לאיברהימוביץ', כשהפורטוגלי צעק לשוער בפנדל: "אתה עוצר אותו". זלאטן כבש, וחייך בהנאה

אתר רשמי

הקרב הגדול בין יובנטוס למילאן קיים אתמול (שלישי), עם אחד ממשחקי השנה בליגה האיטלקית. אחרי מחצית מאופסת, יובנטוס פתחה בסערה ועלתה ל-0:2, אבל מילאן הצליחה להמם אותה עם מהפך אדיר בדרך ל-2:4 בלתי נשכח. אדריאן ראביו כבש ראשון שער יפהפה, אחרי שדהר חצי מגרש ושלח טיל לחיבורים, כריסטיאנו רונאלדו הוסיף שער משלו והמשיך בכושר הכיבוש המצוין שלו, אבל זלאטן הגיב עם שער בפנדל ובישול, ומילאן הפכה בערב ענק.

כצפוי, מירב תשומת הלב הלכה לשניים מהסופרסטארים הגדולים של המשחק - זלאטן וכריסטיאנו - שלא ידועים בחיבה ההדדית. זלאטן אמר בעבר על כריסטיאנו ש"רונאלדו יש רק אחד, והוא ברזילאי", ונוהג להחמיא למסי וטוען שאין מה להשוות בינו לבין רונאלדו - וזאת על אף שרונאלדו כבש אתמול את שערו ה-30 העונה, והגיע ל-30 גולים ב-10 מ-11 העונות האחרונות.

עוד בוואלה!

ג'ורג'ינה רק שנייה: דירוג נשות הכדורגלנים הכי נעקבות באינסטגרם

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו צופה, זלאטן איברהימוביץ' כובש פנדל, יובנטוס מול מילאן. רויטרס
כובש בפנדל. זלאטן/רויטרס
זלאטן איברהימוביץ' חוגג אחרי שכבש פנדל, יובנטוס מול מילאן. רויטרס
ומחפש את רונאלדו. זלאטן/רויטרס

אתמול, לפני הפנדל שבעט זלאטן, כריסטיאנו ניסה להקניט אותו ולהסיח את דעתו, כשצעק לשוער יובנטוס "אתה מכיר אותו שצ'זני, אתה עוצר את זה!". זלאטן לא נבהל, וכבש את הפנדל שצימק ל-2:1. מיד אחרי הבעיטה הוא הסתובב וחיפש את רונאלדו בחיוך, אבל הפורטוגלי, שחייך גם הוא, הסתובב והמשיך לעבר קו חצי המגרש. בסיום אומנם רונאלדו לא חייך, אבל באיטליה לא יכלו להתעלם מהקרב הקטן, לאור העובדה שהשבדי בן 38 והפורטוגלי בן 35: "שני הכוכבים הקניטו אחד את השני כמו שני ילדים שמשחקים כדורגל", נכתב ב"קאלצ'יו מארקטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully