וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.7: אינטר הציבה תג מחיר מוזל על לאוטרו, קימפמבה האריך חוזה בפ.ס.ז'

הנראזורי מוכנים למכור את החלוץ תמורת 90 מיליון יורו, בברצלונה מעריכים: העסקה מתקרבת. אנדי הרצוג במו"מ עם אוסנברוק, קונאטה להמבורג?

מתוך אינסטגרם

העברות

* פריז סן ז'רמן הודיעה על הארכת חוזהו של הבלם פרסנל קימפמבה עד 2024. שחקן הבית, המשתייך גם לסגל נבחרת צרפת ובכל מקרה החזיק בחוזה עד 2023, התגאה: "אני כאן מגיל 8 וזה כבוד גדול שאוכל להישאר לטווח ארוך".

* אריק לופס הפך לבן העשרה היקר ביותר שנמכר מהליגה הפרגוואית החוצה, מאז רוקה סנטה קרוס ב-1999 (5 מיליון דולר לבאיירן מינכן). כמו סנטה קרוס, גם לופס פרץ באולימפיה וכעת עבר לאטלנטה יונייטד מליגת ה-MLS, ששילמה 3.7 מיליון דולר עבור 80 אחוזים מכרטיסו והחתימה אותו לארבע שנים.

שמועות

* בתקשורת הקטלאנית טוענים: אחרי שלאוטרו מרטינס כבר סיכם עקרונית את תנאיו האישיים בברצלונה, אינטר עושה עוד צעד כדי לקרב את העסקה. הנראזורי הציבו תג מחיר "מוזל" חדש על החלוץ הארגנטינאי שעומד כעת על 90 מיליון יורו, בהשוואה ל-111 מיליון שדרשו עד לאחרונה. ההערכות הן שההתגמשות של אינטר תאפשר את השלמת העסקה בסופו של דבר.

* והאם לאינטר יהיה מאמן חדש? על פי דיווחים שונים, הנראזורי נערכים לאפשרות שאנטוניו קונטה ירצה לעזוב אם לא תהיה היענות לכל דרישותיו בחלון ההעברות הקרוב, ובמצב כזה הם יפנו למסימיליאנו אלגרי שנמצא ללא קבוצה מאז הפרידה מיובנטוס.

* על פי דיווח בגרמניה, אנדי הרצוג נמצא במשא ומתן עם אוסנברוק מהליגה הגרמנית השנייה, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-13. עוד בדיווח הוסיפו כי מועמדותו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר לורדר ברמן ירדה, אחרי שהקבוצה שרדה בליגה הבכירה ותשאיר את מאמנה הנוכחי. הרצוג אף הוזכר כמועמד לשטורם גראץ.

* על פי "פוט מרקאטו", המבורג מהבונדסליגה השנייה מעוניינת בחלוץ הסנגלי מוסא קונאטה. אקס מכבי תל אביב בן ה-27 היה פצוע ברוב שלבי העונה וקבוצתו אמיין ירדה ליגה בצרפת, כך שכעת הוא עשוי לעבור לשחק בגרמניה.

* על פי דיווחים באנגליה, לסטר מתכוונת להציע לריאל מדריד 31 מיליון ליש"ט בתמורה ללוקה יוביץ'. הצעיר המבטיח לא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן לעונה הבאה, אחרי שורה של עבירות משמעת.

* בתקשורת המקומית בפירנצה טוענים: מנצ'סטר יונייטד קרובה לסיכום עם פיורנטינה בנוגע לרכישת פדריקו קייזה תמורת כ-55 מיליון יורו, אבל שחקן הכנף עשוי לדחות בעצמו את ההצעה.

* אלסנדרו פלורנצי צפוי לעזוב את רומא בקיץ ואטאלנטה מוזכרת כמי שמעוניינת בו. פלורנצי הושאל לוולנסיה מאז ינואר ועדיין מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות אצל הג'אלורוסי.

* פריז סן ז'רמן מעוניינת במגן ליון לאו דובואה. המגן בן ה-25 עבר לליון מנאנט ב-2018 ועדיין מחזיק בחוזה לארבע עונות נוספות.

* מילאן רוצה את כריסטופר אייר מסלטיק, שתדרוש תמורתו 21 מיליון יורו, מה שכנראה יסתום את הגולל על ההעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
וויליאן שחקן צ'לסי. AP
יעבור ממערב לונדון לצפונה? וויליאן/AP

* מקס קרוזה, שעזב את ורדר ברמן בקיץ שעבר לטובת פנרבחצ'ה, עשוי לחזור אל הבונדסליגה. החלוץ בעל רגל שמאל האימתנית, מחוזר על ידי כמה קבוצות בבונדסליגה.

* חוזהו של טמי אברהם הוארך באופן אוטומטי עד 2023 אחרי שכבש 15 שערים בפרמיירליג העונה.

* טוטנהאם רוצה את וויליאן ועשויה לצרף אותו בהעברה חופשית אחרי שהוא לא הסכים לחתום על הארכת חוזה בצ'לסי. ז'וזה מוריניו מעוניין לצרף את שחקנו לשעבר. התרנגולים רצו את וויליאן כבר ב-2013, אבל בסופו של דבר צ'לסי עשתה להם "מחטף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully