וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול כבר לא מושלמת בבית, שלושער לסטרלינג, צ'לסי הושפלה

האלופה נעצרה אחרי 24 ניצחונות רצופים באנפילד עם 1:1 מול ברנלי והתרחקה גם משיא הנקודות: רוברטסון כבש בנגיחה נהדרת (34), אבל רודריגז השווה (69). כוכב סיטי הפציץ ב-0:5 על ברייטון, הבלוז עלולים לצאת מהטופ 4 אחרי 3:0 מול שפילד יונייטד, רביעייה למיקייל אנטוניו

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

המחזור ה-35 בפרמיירליג בישר היום (שבת) על קץ המאזן הביתי המושלם של האלופה ליברפול, שהסתפקה ב-1:1 מול ברנלי באנפילד. מנצ'סטר סיטי השיגה 0:5 שני ברציפות, הפעם בברייטון, בעוד צ'לסי פישלה עם 3:0 מול שפילד יונייטד המרעננת. ווטפורד השיגה 1:2 חשוב על ניוקאסל, בעוד ווסטהאם הורידה רשמית את נוריץ' עם 0:4, בזכות רביעייה אדירה של מיקייל אנטוניו.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
לא היום של ליברפול. סאדיו מאנה/רויטרס

ליברפול - ברנלי 1:1

חלום העונה המושלמת באנפילד נגדע דווקא על ידי ג'יי רודריגז, שהשווה בדקה ה-69 מול האלופה והפך את ברנלי לראשונה העונה שמשיגה נקודה כאורחת של ליברפול. האלופה הגיעה למשחק אחרי 24 ניצחונות בית רצופים בפרמיירליג ובידיעה כי ניצחון נוסף יקבע שיא מועדון בניצחונות ליגה ויקרב אותה לשיא 100 הנקודות שקבעה מנצ'סטר סיטי ב-2018, אבל הרבתה להחמיץ מול ניק פופ המצוין והסתפקה הפעם בנקודה בלבד. כדי לשבור את שיא הנקודות, ליברפול תצטרך כעת לנצח בכל שלושת המחזורים הנותרים, בהם תשחק מול ארסנל, צ'לסי וניוקאסל.

ג'יי רודריגז שחקן ברנלי חוגג שער. רויטרס
שוויון מפתיע. ג'יי רודריגז/רויטרס

ליברפול, ללא ג'ורדן הנדרסון הפצוע ועם הצעירים קרטיס ג'ונס ונקו וויליאמס בהרכב, השתלטה די מהר על העניינים, אבל נעצרה אצל ניק פופ שקיבל מחמאות לפני המשחק גם מיורגן קלופ והצדיק אותן עם הצלה גדולה בדקה ה-18 לאחר בעיטת יעף של מוחמד סלאח. בדקה ה-34 גם פופ לא יכול היה להושיע, כשאנדי רוברטסון נותר בצד ימין אחרי קרן שלקח, וסיפק נגיחה קשתית נפלאה אל הרשת אחרי הכנה של פאביניו. שער שני של המגן השמאלי העונה - שיא אישי בפרמיירליג - והוא השחקן ה-14 העונה שכובש באנפילד (רק ב-1992/93 היו לליברפול יותר - 15). סאדיו מאנה רצה גם הוא לחגוג, אבל פופ התעלה פעם נוספת במהלך האחרון של המחצית והוציא כדור מהחיבורים.

המחצית השנייה נפתחה עם קורה של רוברטו פירמינו בדקה ה-49, ובחלוף שתי דקות קרטיס ג'ונס ירה החוצה. ועל ההחמצות הללו ליברפול נענשה בדקה ה-69. כדור חופשי ננגח על ידי ג'יימס טרקובסקי לעבר ג'יי רודריגז, שבעט בסיבוב מ-15 מטרים והכניע את אליסון. טרנט אלכסנדר ארנולד נכנס כמחליף וניסה להחזיר את היתרון למארחת, אבל פופ הדף את הבעיטה שלו בדקה ה-73. המחליף יוהאן ברג גודמונדסון יכול היה להשלים מהפך מדהים של ברנלי אחרי הדיפה לא מספיק טובה של אליסון, אבל הפציץ אל המשקוף בדקה ה-87. סלאח יכול היה לשמור על המאזן הביתי המושלם, אבל שוב פופ היה במקום בדקה ה-93 והבטיח לקבוצתו תיקו מחמיא שמציב אותה רק נקודה מהכרטיס לליגה האירופית.

קרטיס ג'ונס עם וירג'יל ואן דייק שחקני ליברפול. רויטרס
פתח לראשונה בליגה. קרטיס ג'ונס/רויטרס
אנדי רוברטסון שחקן ליברפול כובש בנגיחה מול ברנלי. רויטרס
נגיחה אדירה. אנדי רוברטסון כובש/רויטרס
ניק פופ שוער ברנלי. רויטרס
מחמאות גם מיורגן קלופ. ניק פופ/רויטרס

שפילד יונייטד - צ'לסי 0:3

במחזור שעבר הבלוז לא שכנעו אבל הצליחו לגרד 2:3 על קריסטל פאלאס, הפעם היכולת הרעה כבר עלתה ביוקר ובסיום המחזור הזה, עלולה צ'לסי למצוא עצמה מחוץ לטופ 4. הבליידס, מנגד, ממשיכים בעונה המפתיעה שלהם ומצמקים זמנית את הפער ממנצ'סטר יונייטד לארבע נקודות בלבד. דייויד מגודלריק כבש ראשון כשניצל הדיפה לא טובה של קפה בדקה ה-18, בדקה ה-33 זה הפך ל-0:2 כשאוליבר מקברני נגח פנימה את ההגבהה של אנדה סטיבנס מאגף שמאל. הבלוז הגבירו את הלחץ בחיפושם אחר הקאמבק המויחל, אך לא הצליחו להכניע את דין הנדרסון המצוין. העונש הגיע בדקה ה-77, כשמגודלריק, שעד הערב לא כבש ולו שער אחד בפרמיירליג, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, אחרי עוד שגיאה בהגנה הכחולה.

שחקן צ'לסי רוס בארקלי. רויטרס
התרסקות. בארקלי/רויטרס

ברייטון - מנצ'סטר סיטי 5:0

0:5 שני ברציפות לסגנית האלופה, שקטעה רצף של שלושה הפסדי חוץ וחגגה ניצחון שמיני ברציפות על השחפים - ואיזה ניצחון זה היה. ראחים סטרלינג שחזר להרכב כיכב עם שלשוער גדול (21, 53, 81) - השני שלו העונה. גם ברנרדו סילבה (56) וגבריאל ז'סוס (44) השתתפו בחגיגת השערים.

שחקן ווסטהאם מיקאיל אנטוניו חוגג. GettyImages
הצגה. מיקייל אנטוניו/GettyImages

נוריץ' - ווסטהאם 4:0

זהו זה, עם הפסד שמיני ברציפות בכל המסגרות, העונה המסויטת של הקנריות הגיעה לסיומה עם תבוסה ביתית משפילה שהובילה וירידה לצ'מפיונשיפ באופן רשמי, שנה בלבד לאחר ששבו לפרמיירליג. הפטישים, מנגד, מגדילים את הפער מהקו האדום לשש נקודות, לפחות באופן זמני, בזכות מיקייל אנטוניו שסיפק הצגה בלתי רגילה עם רביעייה גדולה (11, 45, 54, 74). עד היום, הקשר בן ה-30 לא השיג אפילו שלושער בקריירה. לאחר היום, הכפיל את מניין שעריו העונה והפך לשחקן ווסטהאם הראשון שכובש רביעייה במשחק אחד מאז דייויד קרוס ב-1981. זו הרביעייה הראשונה העונה, והראשונה בפרמיירליג מאז שמוחמד סלאח עשה זאת מול ווטפורד ב-2018.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully