וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "צרחתי בסיום כי הייתי מאושר. גארת' בייל? אין לי שום בעיה איתו"

מאמן ריאל מדריד שיוכל להבטיח בחמישי זכייה באליפות התקשה לשמור על איפוק בסיום: "שחררתי לא מעט מעצורים, אבל שום דבר עוד לא גמור". על הזאר: "המצב מולו קצת מסובך"

אתר רשמי

בווידאו: שחקני ריאל מדריד באימון

ריאל מדריד עשתה אמש (שני) צעד ענק לעבר האליפות ה-34 בתולדות המועדון, אחרי שניצחה 1:2 את גרנאדה בחוץ ושמרה על פער ארבע הנקודות מהיריבה ברצלונה, כל זאת כשנותרו שני מחזורים עד לסיום העונה. המשמעות היא שניצחון במשחק הקרוב ביום חמישי מול ויאריאל יעניק לבלאנקוס את צלחת האליפות מחזור אחד לסיום העונה.

קארים בנזמה הלוהט שוב כבש את אחד השערים, כשגם פרלאן מנדי הצטרף למצבת הכובשים כשהרשית את השער הראשון במשחק, אחרי ביצוע מרשים שסחט בספרד השוואות לרוברטו קרלוס, המגן הברזילאי ששיחק בעבר בשורות הבלאנקוס.

"למה צרחתי בסיום? הייתי מאושר", אמר זינדין זידאן בסיום. "בכדורגל סובלים במשך לא מעט דקות, אז כשהגיעה שריקת הסיום הצלחתי לשחרר לא מעט מעצורים. בנוסף, ראיתי שהשחקנים ידעו שהיה להם משחק מצוין. אני מאושר עבורם. נכון שעשינו צעד משמעותי לעבר הזכייה, אבל עדיין לא זכינו בשום דבר. יש עוד שני מחזורים עד לסיום העונה".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד על הספסל. GettyImages
זידאן לא מתרגש. בייל המשועמם ביציע/GettyImages

הצרפתי דיבר גם על אדן הזאר שישב על הספסל במשך כל 90 הדקות: "אלו עניינים של הקבוצה. בכל מקרה, כל שחקן בסגל צריך להיות מוכן שיקראו לו לעלות לכר הדשא, וזה לא תמיד היה המצב אצל אדן. המצב מולו קצת מסובך, אבל אני מקווה שהוא יוכל לעזור לקבוצה כבר ביום חמישי הקרוב". בנוגע לגארת' בייל שנראה משועמם (שוב) ביציע, אמר המאמן: "אין לי שום בעיה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully