וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה כמעט בטוחה בליגת האלופות, קאדיס שבה ללה ליגה

האנדלוסים השיגו ניצחון רביעי ברציפות - 0:2 על מאיורקה, ופתחו פער של תשע נקודות מוויאריאל החמישית. קאדיס חזרה אחרי 14 שנה, 0:1 יקר מפז ללגאנס על ולנסיה

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

הליגה הספרדית נכנסת לשבוע האחרון של עונת 2019/20, והיום (ראשון) התקיימו עוד ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-36. במוקד השיגה סביליה 0:2 חשוב על מאיורקה. לגאנס רשמה ניצחון יקר מאוד עם 0:1 ביתי על ולנסיה.

* בעקבות הפסדה של השלישית בטבלה ריאל סראגוסה, הבטיחה הערב רשמית קאדיס את חזרתה ללה ליגה - לראשונה זה 14 שנה. מוליכת הטבלה מובילה עם 69 נקודות את ליגת המשנה, חמש יותר מווסקה השנייה ושבע יותר מסראגוסה השלישית.

לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה חוגג שער. GettyImages
ממשיך בשלו. לוקאס אוקמפוס/GettyImages

סביליה - מאיורקה 0:2

אחרי שתי עונות בליגה האירופית, האנדלוסים הבטיחו כמעט בוודאות את חזרתם לבמה המרכזית של ליגת האלופות לאחר שחגגו ניצחון רביעי ברציפות ומשחק 15 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. מאיורקה, מנגד, עושה צעד נוסף אל עבר ליגת המשנה. לוקאס אוקמפוס כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-41, יוסף אל נסרי הכפיל בדקה ה-84 אחרי בישול של השוער ובן ארצו יאסין בונו, וכעת לג'ולן לופטגי ושחקניו 66 נקודות - כמו אתלטיקו מדריד השלישית, תשע יותר מוויאריאל החמישית.

רובן פרס שחקן לגאנס. GettyImages
רובן פרס ולגאנס לא מוותרים על המקום בלה ליגה/GettyImages

לגאנס - ולנסיה 0:1

המארחת השיגה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים כשבין לבין היא גם עושה תיקו וכרגע היא נשארת בחיים ורחוקה רק שלוש נקודות מחוף מבטחים. רובן פרס כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-18 אחרי נגיעת יד מיותרת של מוקטר דיאקבי ברחבה וקבע 0:1. ג'ונתן סילבה הותיר את לגאנס בעשרה שחקנים בדקה ה-51 אחרי עבירה מכוערת במיוחד מאחור. דני פארחו עוד היה יכול לאזן מהנקודה הלבנה, אבל בעט לא מספיק טוב ואיבן קויאר השוער הצליח לקלוט את הכדור.

משחקים נוספים

אספניול - אייבר 2:0
לאייבר: אקפוסיטו (25 בפנדל ו-36 בריבאונד אחרי החמצת פנדל)

לבנטה - אתלטיק בילבאו 2:1
ללבנטה: אניס בארדי (71), לבילבאו: ראול גרסיה (4 ו-45+1)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully