וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "צ'אבי יאמן את ברצלונה, מסי? אין לי ספק שיישאר כאן"

נשיא ברצלונה התייחס למאמן העתידי: "הוא יגיע לפה במוקדם או במאוחר". על הכוכב: "ישבנו איתו, יושבים איתו ונשב עד שיאריך חוזה"

אתר רשמי

הליגה הספרדית אומנם עדיין לא הסתיימה, אך מאבק האליפות כמעט שהוכרע. ריאל מדריד שמנצחת בלי הפסקה תגדיל שוב את הפער בפסגה לארבע נקודות אם תנצח הלילה (23:00) את גרנאדה וברצלונה תצטרך להתמקד בליגת האלופות, שם מצפה לה משחק גומלין לא פשוט בשמינית הגמר מול נאפולי שנמצאת בכושר מצוין באיטליה.

צ'אבי מאמן אל סעד. רויטרס
"צ'אבי יאמן את ברצלונה, במוקדם או במאוחר"/רויטרס

אמש (ראשון) ג'וסף מריה ברתומאו נשיא המועדון סיפק כמה ציטוטים מעניינים לגבי ההיערכות קדימה והתייחס גם לאפשרות שצ'אבי ימונה למאמן הקבוצה: "צ'אבי יהיה המאמן של ברצלונה במוקדם או במאוחר. הוא הוכשר לזה. הוא גדל פה, הוא לא עוד מישהו. הזמן שלו יגיע". מאידך, הנשיא התייחס למאמן הנוכחי קיקה סטיין ואמר: "הוא יאמן אותנו בליגת האלופות. הרצון שלו הוא לאמן כאן בעונה הבאה והכוונה שלנו היא לעמוד בחוזהו".

על עתידו של מסי, שמסיים את חוזהו בקיץ הבא: "דיברנו איתנו, אנחנו מדברים ונדבר עם מסי. הוא רוצה לסיים את הקריירה פה. אנחנו נאריך את חוזהו, אין לי ספק שהוא ימשיך פה".

על לאוטרו מרטינס: "דיברנו עם אינטר לגביו, אבל כרגע התשובה שלילית. נחכה עד סוף העונה ונעשה חישוב מסלול מחדש".

לברצלונה מצפים שני משחקים נוחים יחסית בליגה מול אוסאסונה ואלאבס, אך כדי לזכות באליפות היא צריכה שריאל מדריד תאבד חמש נקודות בשלושת המשחקים שנותרו לה בליגה. ב-8 באוגוסט בארסה תארח את נאפולי אחרי ה-1:1 במשחק הראשון ותקווה לקבל בחזרה את גריזמן הפצוע שגמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully