וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס שוב פישלה, סארי "מבולבל", אינטר תחזור למאבק האליפות?

האלופה רשמה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, המאמן ביקר את שחקניו: "מצפה ליותר מהקבוצה שלי". אינטר תצמק את הפער לשש נקודות?

אימון ריאל מדריד/אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

אחרי ה-1:4 הגדול על טורינו בדרבי כשבמקביל איבוד הנקודות הסיטוני של לאציו, יובנטוס הרגישה שהאליפות כבר בכיס שלה ואז הגיעה גם הנפילה. הגברת הזקנה הפסידה מאז למילאן, סחטה תיקו מאטאלנטה עם שני פנדלים של רונאלדו ואמש נחלצה מהפסד לססואולו עם 3:3 מרתק במשחק שבו היא כבר איבדה יתרון של 0:2. לאציו אומנם קרסה, אבל אינטר תצמק את הפער מיובה בפסגה לשש נקודות אם תנצח הערב את ספאל האחרונה בחוץ, כאשר אחרי המשחק הזה יישארו עוד 12 נקודות בקופה.

גונסאלו היגואין עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני יובנטוס מאוכזבים. רויטרס
תמונה שווה אלף מילים. היגואין ורונאלדו מאוכזבים/רויטרס

מאוריציו סארי לא הסתיר את אכזבתו מהקבוצה שלו ואמר: "מאמן מצפה ליותר יציבות מהקבוצה שלו, אבל חסרים לנו עקביות מנטאלית ופיזית. יש לנו רגעים חזקים במשחק ורגעים פאסיביים שקשה לי להבין. לפעמים אני מקבל הרגשה שלקבוצה הזו יש פוטנציאל עצום, אבל לפעמים היא משאירה אותי מבולבל כשהיא מאפשרת ליריבות להיכנס לרחבה בקלות. אנחנו צריכים למצוא את הבאלאנס וזה לא קל".

יובנטוס לא הסתבכה רק בליגה. בליגת האלופות מצפה לה משימה לא פשוטה למחוק את ההפסד 1:0 מול ליון במשחק הראשון בשמינית הגמר, כאשר היא תפגוש אותה בתחילת אוגוסט למשחק גומלין שייערך בטורינו ללא קהל. אגב, במחזור הבא מצפה ליובה משחק קשה מאוד מול לאציו והיא תסיים את העונה עם מפגשים מול אודינזה, סמפדוריה, קליארי ותארח את רומא במחזור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully