וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של גלאטסראיי לשון וייסמן: שכר של 2.4 מיליון יורו לעונה, ובונוסים שמנים

בטורקיה טוענים שהאלופה הגישה הצעה רשמית לוולפסברגר בסכומי עתק. הבונוסים: 200 אלף יורו על כל 10 כיבושים, 100 אלף יורו על 20 הופעות

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש באימון סלטיק

האם שון וייסמן בדרך לטורקיה? בתקשורת המקומית מדווחים שגלאטסראיי הגישה לוולפסברגר הצעה רשמית על החלוץ הלוהט, שנשמעת מפתה במיוחד אם להסתמך על המספרים שפורסמו בטורקיה.

על פי הדיווחים האחרונים, קבוצת הפאר הטורקית הציעה לוייסמן שכר עונתי של 2.4 מיליון יורו. לצורך העניין, מדובר בחוזה נמוך משמעותית משל ערן זהבי בגוואנגז'ו R&F, אולם הוא מורכב גם מבונוסים שמנים במיוחד. על פי הדיווחים, וייסמן עשוי לקבל 200 אלף יורו על כל עשרה שערים שיכבוש, ואם יגיע ל-50 שערים יקבל פרמיה בגובה של לא פחות ממיליון יורו.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
יחייך כל הדרך אל הבנק? שון וייסמן/GettyImages

הבונוסים שהוצעו לוייסמן מתבססים גם על מספר ההופעות בקבוצה. גלא מציעה לוייסמן בונוסים מדורגים: על 20 ההופעות הראשונות הוא יוכל לקבל 100 אלף יורו, על 40 ירוויח 200 אלף יורו ועל 50 יגרוף 250 אלף יורו.

החוזה שמוצע לוייסמן הוא לשלוש שנים. אם במהלך תקופתו בקבוצה הוא יזכה באליפות טורקיה ויעפיל עם גלא לליגת האלופות, הוא יקבל בונוס בגובה 100 אלף יורו. אם ישחזר את ההישג פעמיים ברציפות, ירוויח 250 אלף יורו.

גלאטסראיי זכתה באליפות טורקיה בעונה שעברה, אולם העונה היא נמצאת בעיצומו של משבר עמוק. היא מדורגת במקום החמישי בלבד בליגה הטורקית, ועשויה לא לשחק באירופה בעונה הבאה. אם וייסמן יצטרף, הוא אמור להגיע על תקן מחליפו של רדאמל פלקאו הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully