וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: השחקנים הבכירים רוצים שפטריק קלייברט יחליף את קיקה סטיין, לורן בלאן הציע את עצמו

בספרד טוענים כי השחקנים מעוניינים שמנהל האקדמיה יעמוד על הקווים, דיווחים טוענים שז'ורז'ה מנדש מנסה לדחוף את בלאן. סטויצ'קוב: "לברצלונה יש מנטליות כושלת בגלל שיש לה מאמן בינוני"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת אליפות

האם קיקה סטיין יעמוד על הקווים בקאמפ נואו בעונה הבאה, ואם לא מי יחליפו? בברצלונה ממשיכים לעסוק בשאלות הללו, והבוקר (ראשון) מזכירים מועמד חדש: פטריק קלייברט. חלוץ העבר ההולנדי, שמשמש כיום מנהל אקדמיית "לה מאסיה" המפורסמת של ברצלונה, הוא אחד המועמדים מטעם השחקנים, שנחושים להחליף את קיקה סטיין.

על פי "מונדו דפורטיבו", מועמדותו של קלייברט נתמכת הן על ידי שחקנים בכירים בברצלונה והן על ידי השחקנים הצעירים, שעבדו תחתיו ב"לה מאסיה". קלייברט נחשב לדמות מפתח בהחתמתו של פרנקי דה יונג בקבוצה, והוא מצוי ביחסים חמימים גם עם ליאונל מסי ולואיס סוארס.

פטריק קלייברט עם כוכב ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
זוכה לתמיכה גורפת בחדר ההלבשה. קלייברט עם ליאו מסי/GettyImages

מועמדותו עולה גם בעקבות הדיווחים לגבי צ'אבי, שככל הנראה הולך ומתרחק מלהתמנות למאמן בארסה בקיץ הקרוב. צ'אבי חתם רק לאחרונה לעונה נוספת באל סאד הקטארית, ועל פי התקשורת הקטלאנית הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו ממילא לא רואה בו מועמד מוביל לתפקיד. ברתומאו ממשיך להתעקש להצהיר באופן פומבי שהוא מאמין בקיקה סטיין, אולם הסיכויים שימשיך לעונה הבאה נראים קלושים.

עוד מדווחים היום בברצלונה ששם נוסף שמוזכר כמועמד לאימון הוא לורן בלאן, ששיחק בעבר בברצלונה. הצרפתי הציע את עצמו כפתרון ואף מוכן לחתום לעונה אחת בלבד על מנת לאושש את הקבוצה ולתת לה פתרון זמני. בלאן מיוצג כיום על ידי הסופר-אייג'נט ז'ורז'ה מנדש, הסוכן הפורטוגלי שבשנים האחרונות עשה מספר עסקאות עם ברצלונה בשוק ההעברות. בלאן אמור להיות רק לעונה אחת, עד שאחרי הבחירות ההנהלה תקבל החלטות ארוכות טווח.

עוד בוואלה!

גארת' בייל לא בסגל ריאל מדריד, ביקש מזידאן לא לשחק?

לכתבה המלאה
לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
פתרון לבינתיים. בלאן/רויטרס

סטיין ממשיך לספוג ביקורות בברצלונה, והפעם הגיע תורו של שחקן העבר האגדי של המועדון חריסטו סטויצ'קוב לשלוח חצי ביקורת. "המאמן הבינוני של ברצלונה הטמיע בה את המנטליות הכושלת שאנחנו רואים לאחרונה. הוא ועוזר המאמן (אדר סראביה) לא ראויים להיות בתפקידים כל כך חשובים במועדון כמו ברצלונה".

לטענת סטויצ'קוב, הדבר הנכון היה להשאיר את ארנסטו ואלוורדה על הקווים. "ברתומאו בעט בו כשהוא היה במקום הראשון בליגה. למה הוא לא זרק אותו אחרי התבוסה ברומא או אחרי התבוסה לליברפול? הדבר הכי מדאיג הוא שברצלונה מבזבזת מילארדים מבלי להרוויח כלום. זה כבר לא מקרי".

קיקה סטיין מאמן ברצלונה. רויטרס
"לא ראוי לברצלונה". קיקה סטיין/רויטרס

בברזיל שוב עוסקים באפשרות שניימאר יחזור לברצלונה בקיץ. דני אלבס אמר לתקשורת בברזיל אמש ש"ברצלונה יודעת שניימאר יעזור למסי להחזיר את ברצלונה לממדיה הטבעיים. אם יש לך את מסי וניימאר בקבוצה, הם כמו 13 שחקנים".

אלבס מספר ש"ייעצתי לניימאר לחזור לבארסה. דיברנו בינינו, וזה מה שאמרתי לו. היתה לו מגה-הצעה מריאל מדריד ואמרתי לו 'אם אתה הולך לשם, זה רק בשביל הכסף. אם אתה רוצה להיות מאושר, לך לברצלונה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully