וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.7: קאי האברץ על סף סגירה בצ'לסי, מנצ'סטר סיטי תרכוש את נתן אקה

אחרי טימו ורנר וחכים זייש, גם כוכב לברקוזן צפוי לחתום בצ'לסי שתשלם תמורתו כ-80 מיליון יורו. בלם בורנמות' בדרך לסיטי, סטונס יעזוב ויעבור לארסנל? דורטמונד החתימה את ג'וד בלינגהאם

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

העברות

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על החתמתו של ג'וד בלינגהאם. הקשר בן ה-17 שהיה שחקן הרכב קבוע בבירמינגהאם מהצ'מפיונשיפ העונה, היה חזק גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. סכום ההעברה המשוער: 25 מיליון יורו.

* אחרי ששוחרר מוויאריאל, חתם היום סנטי קאסורלה בן ה-35 באל סעד הקטארית, אותה מאמן בן ארצו צ'אבי.

* אדיל עאושיש בן ה-18 סיים את החוזה שלו בפריס סן ז'רמן וחתם בסנט אטיין, שם יקווה לקבל דקות משחק משמעותיות.

* סביליה מימשה את האופציה על חלוץ מילאן סוסו ושילמה עליו 24 מיליון יורו אחרי שהושאל אליה העונה.

ההודעה היצירתית של דורטמונד על בלינגהאם

שמועות

* על פי כתב "האתלטיק" דייויד אורנסטיין, צ'לסי קרובה לסגור עם קאי האברץ. הבלוז מוכנים לשלם ללברקוזן כ-80 מיליון יורו תמורת הקשר הכישרוני, איתו כבר סיכמו את תנאיו האישיים. האברץ השתכנע להצטרף לצ'לסי אחרי ששוחח ארוכות עם פרנק למפארד, וכעת הוא מקווה שהעסקה תהפוך רשמית בשבועות הקרובים. קבוצות אחרות שהוזכרו כמועמדות לצרף את האברץ, כמו ריאל מדריד ובאיירן מינכן, "לא מעוניינות בעסקאות יקרות" נכון לעכשיו.

* באנגליה טוענים הערב: בלם בורנמות' נתן אקה, 25, קרוב לחתימה במנצ'סטר סיטי. ב"טלגרף" טוענים ש"סיטי קרובה להשלמת עסקת רכישתו של הבלם ב-35 מיליון ליש"ט". עוד נטען שהגעתו של אקה לסיטי תגרום לשחרורו של בלם אחר, ג'ון סטונס, שמי שמעוניינת בו היא ארסנל, שמאמנה מיקל ארטטה עבד עמו בסיטי.

* על פי "טוטוספורט" האיטלקי, יובנטוס רוצה לצרף בקיץ חלוץ בכיר שישלים את כריסטיאנו רונאלדו. ראול חימנס מוולבס וארקדיוש מיליק הם המועמדים המובילים, אולם גם אדין דז'קו ואלכסנדר לקאזט נמצאים על הפרק.

* באיירן מינכן גברה על פריס סן ז'רמן, ברצלונה ופריס סן ז'רמן במאבק על בניסיו בייקר בואייטי בן ה-16 מווסטהאם. הקיצוני ייסע כבר השבוע למינכן כדי לסגור את ההעברה.

* על פי הדיילי מייל מגנה השמאלי של אטאלנטה רובין גוזנס נמצא בראש סדר העדיפויות של צ'לסי. על פי הדיווח האיטלקים ידרשו סכום של 27 מיליון יורו עבור הגרמני בן ה-26.

* אונאי אמרי, שפוטר במהלך העונה מארסנל, קרוב למצוא יעד חדש. בספרד ובאנגליה מדווחים שהמאמן הספרדי בן ה-48 נמצא בשיחות מתקדמות עם ויאריאל וצפוי לאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בורנמות' נתן אקה. רויטרס
עונה טובה. אקה/רויטרס
קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
עוד כישרון על בדרך לצ'לסי. קאי האברץ/GettyImages

* טוטנהאם רוצה מאוד את פייר אמיל הויביירג מסאות'המפטון, מה שאומר שהארי ווינקס צפוי לעזוב את התרנגולים.

* פרנק ריברי מנסה לשכנע את מריו גצה להצטרף אליו בפיורנטינה. גצה סיים את החוזה שלו בבורוסיה דורטמונד בתום העונה ועדיין לא סיכם בקבוצה אחרת.

* אוניון ברלין רוצה להחתים את בלם וולפסבורג לשעבר רובין קנוחה, שסיים את החוזה אצל הזאבים בתום העונה והוא שחקן חופשי עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully