וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה בעונה "חלשה": ההישגים המדהימים של ליאונל מסי ב-2019/20

הפרעוש קבע שיא כל הזמנים בבישולים, אבל זה ממש לא הכל. "אנחנו מרגישים טוב יותר לקראת ליגת האלופות", אמר לאחר ה-0:5 על אלאבס

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת אליפות

רק ליאונל מסי יכול לרשום עונה מאכזבת, ולסיים אותה עם 25 שערים ו-21 בישולים - שיא כל הזמנים בליגה הספרדית. הפרעוש סיפק הערב (ראשון) הצגה נוספת במשחק הפרידה מעונת 2019/20 בלה ליגה, כשכבש פעמיים ובישל פעם אחת ב-0:5 הקליל של ברצלונה על אלאבס, ניצחון שלא ממש ממתיק את הגלולה לאחר איבוד האליפות לריאל מדריד.

ובכל זאת, מסי יכול להתנחם בכך ששבר את שיא הבישולים של הליגה, בו החזיק עד הערב צ'אבי. הנה עוד כמה מספרים מהעונה ה"חלשה", בה נעדר למעלה מחודש בשל פציעה:

* זו הפעם השלישית ברציפות והשישית בסך הכל שהפרעוש מסיים כמלך הבישולים בלה ליגה, לאחר שעשה זאת גם ב-2010/11, 2014/15, 2015/16, 2017/18 ו-2018/19.

* מסי צפוי לסיים גם כמלך שערי העונה, בתנאי שקארים בנזמה לא יכבוש ארבעה שערים או יותר בהמשך הערב, כשריאל מדריד שלו תתארח אצל לגאנס. אם אכן יעשה זאת, יהפוך לשחקן הראשון בתולדות לה ליגה שזוכה בתואר בשבע עונות שונות.

* הפרעוש, כזכור, מחזיק גם בשיא השערים לעונה אחת בלה ליגה (50).

* זו עונה 11 ברציפות בה הפרעוש כובש 25 שערי ליגה או יותר.

* ועונה 12 ברציפות בה הוא כובש 30 שערים או יותר בכל המסגרות.

* רוצים עוד? מדובר בעונה 12 ברציפות בה הוא מעורב ב-55 שערים או יותר. השחקן היחיד שעשה זאת שש פעמים: כריסטיאנו רונאלדו.

* במהלך המשחק, הגיע מסי לציון דרך נוסף בקריירה: מעורבות באלף שערים (703 שערים, 297 בישולים), אף ששיחק 867 משחקים בלבד. מיותר לציין שאף שחקן אחר בהיסטוריה לא יכול להתגאות בהישג דומה.

* מסי מסיים את העונה הזאת בספרד כמלך הבישולים ומלך השערים (ככל הנראה). כמו כן, ייצר הכי הרבה הזדמנויות, סיפק הכי הרבה דריבלים, כבש הכי הרבה שערים בבעיטות חופשיות וזכה הכי הרבה פעמים בתואר שחקן המשחק.

"הגישה והמחויבות שגילינו היום היא הדרך הנכונה להמשך", אמר מסי בסיום. "אנחנו מרגישים טוב יותר לקראת ליגת האלופות. תואר מלך השערים? זה שולי עבורי. הלוואי שהיינו זוכים באליפות, כמו בעונה שעברה. אבל העניין החשוב הוא ביקורת עצמית. לא היתה לנו עונה טובה מבחינת היכולת והתוצאות. היו לנו הופעות טובות, אבל אנחנו צריכים להיות יותר יציבים. אנחנו זקוקים לפגרה הזאת, כדי לחזור רעננים יותר. אין צורך להמשיך לדבר, צריך לגלות שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully