וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סטיין לליאו מסי: "גם אם אעזוב, אני צריך אותך לצידי. לטובת שנינו"

בספרד חושפים פרטים מהשיחה בין המאמן לכוכב, שהביאה ל"שינוי גישה" בברצלונה. היעד הבא של מסי: שיא מלכויות השערים בליגות הבכירות

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת אליפות

בברצלונה חושפים את פרטי השיחה בין קיקה סטיין לליאונל מסי, שכביכול הובילה לשינוי גישה בברצלונה. השניים שוחחו ביחידות במשך שעה ארוכה באחד האימונים אחרי ההפסד לאוסאסונה, כדי ללבן את העניינים ביניהם על רקע הדיווחים על מתיחות בין הצדדים.

על פי "מונדו דפורטיבו", סטיין יזם את השיחה האישית עם מסי רק אחרי שהבין שהנשיא ז'וספ מריה ברתומאו נותן לו גיבוי מלא - לפחות לעת עתה. "הוא ניגש אליו בחדר ההלבשה ואמר לו, 'ליאו, אנחנו צריכים לדבר'", תואר המפגש. "ואז - אולי בפעם הראשונה - הם דיברו בלי אף אחד אחר ברקע. בלי אדר סראביה, בלי אף עדים, בלי אף אחד שמאזין להם, כששניהם במכנסיים קצרים. שיחה בלתי אמצעית מהסוג שלא היתה ביניהם עד עכשיו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לצד מאמנו קיקה סטיין. GettyImages
אין ברירה אלא להתאחד. מסי וסטיין/GettyImages

ב"מונדו" טוענים שסטיין ניסה להעביר למסי מסר של איחוד כוחות, ואמר לו ש"אני צריך אותך איתי, לטובת שנינו. יש לנו עוד משימה בליגת האלופות, ואסור לוותר עליה מראש. גם אם אעזוב, אסור שנרים ידיים. פויול או צ'אבי לעולם לא הרימו ידיים לפני אף משחק. אסור לנו לעשות את זה".

כך או כך, מסי כבר חושב על היעד הבא. אחרי שהוכתר למלך השערים של הליגה הספרדית בפעם השביעית בקריירה, הוא השווה שיא היסטורי של גרד מולר - הכדורגלן היחיד שהגיע למלכות שערים שבע פעמים באחת מהליגות הבכירות. מסי עקף את טלמו זארה וג'ימי גריבס שזכו בתואר מלך השערים שש פעמים בליגות בכירות, אבל הוא רחוק מלהסתפק בכך. על פי "אס", זה היעד האישי הבא שהוא מציב לעצמו.

המספרים של העונה ממחישים כמה דומיננטי הוא היה, למרות שהאליפות נלקחה ממנו. הוא סיים את העונה במקום הראשון בליגה בשלל קטגוריות סטטיסטיות: הכי הרבה שערים (25), הכי הרבה בישולים (21), הכי הרבה מצבים שייצר (88), הכי הרבה בעיטות לשער (159), הכי הרבה בעיטות למסגרת (71), הכי הרבה מסירות שמגיעות לשליש האחרון של המגרש (1,148), הכי הרבה שערים בבעיטות חופשיות (5) והכי הרבה שלושערים (3).

"מסי לא עוצר, גם אם ברצלונה כן", הסבירו ב"ספורט" הקטלאני, "וזה יימשך כך עד שיפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully