וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השיחה החיובית: מסי וסטיין "מאחדים כוחות לקראת הצ'מפיונס"

מאמן ברצלונה ליבן את העניינים עם הכוכב לפני ה-0:5 על אלאבס, אבל למרות הרוח האופטימית החדשה, במדריד מזהירים: "רק מסע רכש יפתור את הבעיות"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת אליפות

אופטימיות מחודשת בברצלונה אחרי ה-0:5 הקליל על אלאבס, שחתם את העונה המאכזבת בליגה הספרדית. בארסה אמנם הפסידה את האליפות לריאל מדריד, אבל קיבלה שוב את ליאו מסי בשיאו עם צמד שהעניק לו את תואר מלך השערים של ספרד - הפיצ'יצ'י - בפעם השביעית בקריירה.

על פי דיווחים בקטאלוניה, מסי מנסה להעביר מסר אחר לקבוצה בימים האחרונים. לפני המשחק מול אלאבס הוא נפגש לשיחה בארבע עיניים עם קיקה סטיין כדי ללבן את העניינים ביניהם על רקע השמועות על מערכת יחסים מתוחה. בתקשורת הקטלאנית ציינו שהפגישה, שהיתה ביוזמתו של המאמן, "ארכה קרוב לשעה ובמהלכה השניים נפתחו זה לזה ודיברו בגלוי על הדברים שהפריעו להם". כמו כן, דווח שמסי יזם פגישה עם כל שחקני ברצלונה מתוך הבנה שהפגיעה התדמיתית בברצלונה ורעשי הרקע בתקופה האחרונה עלולים לפגוע בקבוצה בליגת האלופות.

שחקני ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
"זה הזמן להתאחד". מסי, סוארס וסמדו/רויטרס

ב"מונדו דפורטיבו" קרא השער: "מסי וסטיין מאחדים כוחות לקראת ליגת האלופות", וגם סטיין עצמו אמר ש"אני מרגיש שמסי תומך בי, בוודאי. אני תמיד מרגיש תמיכה, והיחסים שלי איתו הם פחות או יותר כמו היחסים שלו עם כולם. תמיד יש שחקנים מסוימים שהתקשורת איתם טובה יותר, אבל היחסים בינינו טובים".

גם חבר ההנהלה גיז'רמו אמור ניסה להעביר מסר של אחדות עם סיום העונה. "הקבוצה חייבת להישאר מלוכדת למרות כל הקשיים. זה מה שיעזור לנו לצאת מזה. הניצחון חשוב מאוד, כי היינו צריכים להחזיר לעצמנו את הביטחון. הוכחנו שביכולת טובה, אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

יחד עם זאת, לא כולם בספרד משוכנעים ששיחות יעזרו. אפילו חורחה ולדאנו, שחקן העבר האגדי של ריאל מדריד ופרשן טלוויזיה כיום, אמר ש"הבעיות של ברצלונה הרבה יותר גדולות ממה שהיא חושבת. בכל מה שקשור לסגל, ליציבות שלו וליכולת שלו להתחרות על משהו, רק רכש מאסיבי יכול לעזור. כל דבר אחר לא יפתור את הבעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully