וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס חוגג עוד ערב היסטורי, זידאן עוקץ: "ברור למה בייל היה מחוץ לסגל"

ריאל מסכמת עונה "יפהפיה" בליגה, ומתפנה לצ'מפיונס: הקפטן שבר עוד שני שיאים ספרדיים, איסקו חזר לעניינים, ורק בייל סופג שוב ביקורת מהמאמן

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: חגיגות האליפות של ריאל מדריד

ריאל מדריד חתמה הערב (ראשון) את העונה המוצלחת בטעם מתוק, למרות שסיימה ב-2:2 עם לגאנס. האלופה הטרייה העלתה הרכב משני למשחק נטול המשמעות, ואולי הרוויחה את איסקו על הדרף. הקשר בישל פעמיים: את הראשון בכדור חופשי לסרחיו ראמוס בדקה התשיעית, ואת השני למרקו אסנסיו בדקה ה-52.

למרות שזה לא הספיק לניצחון, זידאן התגאה בשחקניו בסיום. "יכולתי לכעוס, כי לא שיחקנו ברמה שאנחנו רגילים לשחק בה, אבל אני יוצא מהמשחק הזה מעודד כי לא הורדנו רגל מהגז. אפילו במשחק כזה, לא הפסדנו. זו היתה עונה ספקטקולרית, אנחנו מאושרים ממה שהשגנו", אמר המאמן.

זידאן טוען ש"הקבוצה לא נרגעה ובטח שהיא לא שבעה. נכון שלא היה לנו משחק טוב במיוחד, אבל אני לא מוטרד מזה כי אני זוכר את כל מה שעשינו עד עכשיו. לזכות באליפות זו תחושה נהדרת, מדהימה ממש".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
בלם-חלוץ. סרחיו ראמוס/רויטרס

המטרה הבאה של הבלאנקוס היא זכייה בליגת האלופות, וגם זידאן לא מתנער מכך. לפני המשחק הראשון ברבע הגמר נגד מנצ'סטר סיטי, הוא מתכוון להעניק מנוחה ארוכה לשחקניו. "זו לא חופשה, אלא מנוחה ממושכת. שחקנים זקוקים לזה לפעמים, ואחרי עונה ארוכה כזו, אחרי עומס כזה, במיוחד בחלק האחרון של העונה, הם צריכים לנקות את הראש. הם ינוחו כמה ימים עכשיו, ואני משוכנע שיבואו חזקים לקראת המשימה בליגת האלופות. אני מאמין שאפשר לעשות דברים גדולים".

למרות שביצע רוטציה בהרכב ובסגל, גארת' בייל וחאמס רודריגס ישבו בכלל ביציע. הוולשי והקולומביאני לא נראים בתוכניות של המאמן, גם לא לליגת האלופות. "אני לא משתדל להשתמש ב-100 אחוז מהסגל שעומד לרשותי, אבל לכולם ברור מה קרה עם אחד מהם", אמר זידאן כשהוא מתייחס להתנהלות של בייל במשחקים האחרונים, בהם הוא נראה מתנהל בצורה מתריסה על הספסל. "לגבי השני (חאמס רודריגס), זו היתה החלטה מקצועית נטו".

למרות שקארים בנזמה לא הצליח לזכות בפיצ'יצ'י לראשונה בקריירה, ריאל מדריד ציינה ערב מרגש עבור שחקן בכיר אחר, סרחיו ראמוס. הקפטן כבש את שערו ה-11 העונה בליגה, ובכך קבע שיא שערים לשחקן הגנה לאורך עונה שלמה בליגה הספרדית. בנוסף, ראמוס הגיע ל-100 שערי ליגה מתחילת הקריירה (97 בריאל מדריד ושלושה בסביליה). את הערב המרגש הוא חתם עם חולצה מיוחדת במתנה מהנשיא פלורנטינו פרס לרגל הופעתו ה-650 בקבוצה.

שערי העיתונים במדריד

נאצ'ו, שרשם את הופעתו ה-200 במדי ריאל, הוסיף בסיום: "הקבוצה הראתה אינטנסיביות אדירה בתקופה האחרונה. שיחקנו אחת לשלושה ימים, וזה לא היה קל. עכשיו אנחנו צריכים להתאושש כדי להביא את כל האנרגיות והכוחות לליגת האלופות. יש לנו ביטחון מלא בקבוצה".

לוקאס ואסקס הוסיף: "נסכם את העונה הזו אחרי ליגת האלופות. אנחנו רוצים לעשות דברים גדולים גם שם, ומרגישים שעשינו דבר גדול מאז שחזרנו מהסגר. חזרנו עם רעיונות ומטרות ברורות, ועמדנו בכל היעדים שהצבנו לעצמנו. רצינו את האליפות הזאת עבור האוהדים, אלה שסבלו כל כך בשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully