וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה ועומר אצילי רוצים לחזור. מכבי תל אביב לא משמיעה קול

21.7.2020 / 9:33

שני המעורבים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות" לא זומנו למבדקים וגם לא השתתפו באימון הפתיחה שהועבר על ידי ואן ליוון, זיגדון ודוד. הצהובים לא העבירו לשניים כל מסר לגבי עתידם. כמה מאוהדי הקבוצה יפגינו בקריאה להחזרתם

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עמדתם של דור מיכה ועומר אצילי לא השתנתה והם רוצים לחזור לשחק במכבי תל אביב על פי החוזה שיש להם לעונה הבאה. השניים לא נטלו חלק הבוקר (שלישי) באימון הפתיחה של הקבוצה בקרית שלום אותו העבירו בהיעדר מאמן חדש, המנהל הביצועי של מחלקת הנוער פטריק ואן ליוון, מאמן הכושר של הקבוצה הבוגרת יוסי זיגדון ומאמן קבוצת נערים א' של המועדון אורי דוד.

עד שימונה צוות מקצועי חדש לקבוצה הבוגרת, השלישייה הזו תהיה אמונה על אימוני ההכנה לעונה הבאה. באימון נכחו גם השחקנים שחזרו משנת השאלה - עדן קארצב, מתן בלטקסה, אדוארדו גררו, נועם כהן ועידן שחר.

פטריק ואן ליוון באימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פטריק ואן ליוון באימון היום/אתר רשמי, מכבי תל אביב
אבי ריקן, איתן טיבי באימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פתחו עוד עונה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מיכה ואצילי לא זומנו למבדקים שלפני פתיחת האימונים וכאמור לא היו גם הבוקר במתחם. סוכנם רונן קצב מסר בתגובה: "אני עושה כל מה שצריך כדי שהשניים יחזרו לפעילות מלאה במכבי תל אביב". כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, פרקליטם של השניים, עורך הדין עדי כרמלי, יגיש השבוע בקשה לפרקליטות ויבקש לזרז את הטיפול בתיק של השניים.

יש להדגיש כי מכבי תל אביב לא השמיעה את דברה מעבר לשליחת השניים לחופשה כדי שיטפלו בעניינם. לא רק בהיבט התקשורתי לא נשמע קול מהקבוצה, השניים גם לא קיבלו מסר ברור באשר לעתידם למעט כאמור ההחלטה לא לזמנם לפתיחת האימונים.

עומר אצילי, דור מיכה שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
חוסר ודאות. אצילי ומיכה/דני מרון

בינתיים יש התארגנות של אוהדים של הקבוצה שמתכוונים להגיע לאימון ביום שישי ובו להקים קול שקורא להחזיר את מיכה ואצילי לפעילות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully