וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הקטינות: מיכה ואצילי יבקשו מהפרקליטות להאיץ את הטיפול בתיק

16.7.2020 / 8:43

מכיוון שתיקים בפרקליטות נוהגים להמתין חודשים ארוכים לטיפול, שני שחקני מכבי תל אביב חוששים מסחבת שתגרום להם להיעדר תקופה ממושכת, משום שגולדהאר מחכה להחלטת הפרקליטות בטרם יקבע כיצד לנהוג לגביהם

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

בווידאו: חגיגות האליפות של מכבי תל אביב

דור מיכה ועומר אצילי יגישו בשבוע הבא, באמצעות עו"ד עדי כרמלי, בקשה לפרקליטות לזרז את הטיפול בתיק שלהם. בימים האחרונים נחת התיק המדובר אצל רפרנט בפרקליטות שאמור להיות זה שיחליט כיצד צריך לנהוג בפרשה: האם לסגור את התיק, להחזירו למשטרה להשלמת חקירה או להמליץ על העמדה לדין. האפשרות האחרונה נראית כרגע כלא סבירה בגלל חולשת הראיות על פי קביעת שני שופטים שכבר דנו בצו איסור הפרסום בשלבים מסוימים של החקירה.

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. ברני ארדוב
עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה/ברני ארדוב

מיכה ואצילי יבקשו לזרז את הטיפול בעניינם מאחר שתיקים בפרקליטות יכולים גם לזכות להתייחסות אחרי חצי שנה ויותר. מכיוון שמדובר בתיק שבו החשודים לא עצורים ולא נמצאים תחת מגבלות כלשהן, הדחיפות שבטיפול אינה גבוהה מבחינת הפרקליטות ומכאן שהשניים חייבים ללחוץ, אחרת הם עלולים לשבת בבית גם שנה.

מכיוון שמדובר בשני כדורגלנים שרוצים לחזור לפעילות עם הקבוצה שלהם וגם ברור שהחלטת הבעלים מיטש גולדהאר לגביהם תלויה בפסיקת הפרקליטות, הם צריכים שזו תאמר את דברה ותכריע ומכאן הצורך של השניים לטיפול בעניינם בהקדם. סוכנם של השניים, רונן קצב, כבר התבטא והבהיר בשמם כי הם מצפים לחזור לפעילות במכבי תל אביב ולפתוח כרגיל את העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully