וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ביוון טוענים ש"טימור קצבאיה דחה את ההצעה לאמן את הקבוצה"

ביוון מדווח: הגאורגי אמר "לא" להצעה של אנגלידיס מתוך כבוד לקבוצתו אנורתוזיס, שבה יש לו חוזה לעוד עונה. דיווח: ז'ראלדש מועמד לאולימפיאקוס

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מסכמת את ההפסד להפועל באר שבע

ביוון מדווחים: טימור קצבאיה לא יהיה המאמן הבא של מכבי תל אביב, אחרי ש"אמר לא" להצעה של אלופת ישראל. אחרי הדיווחים על יורגוס דוניס, בתקשורת היוונית דווח השבוע שקצבאיה, המאמן הגיאורגי של אנורתוזיס, מועמד להחליף את ולאדן איביץ' במועדון הצהוב, כשעל פי הדיווח ג'ק אנגלידיס סימן את קצבאיה כמועמד מספר 1 שלו לעמוד על הקווים. עם זאת, קצבאיה נאלץ לדחות את ההצעה מאחר שהוא "מחויב לאנורתוזיס" ומעוניין לכבד את המועדון להשלים את החוזה שלו בקבוצה.

טימורי קצבאיה מאמן נבחרת גיאורגיה. ברני ארדוב
סביר להניח ששמו יוזכר שוב בעתיד. קצבאיה/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • המנטור של ולאדן איביץ' משוכנע: "הוא יהיה מאמן מעולה בליגה בכירה"
  • טימור קצבאיה מעדיף לכבד את חוזהו באנורתוזיס פמגוסטה
  • אנדרה ז'רלאדש מועמד לאולימפיאקוס

ליובישה טומבאקוביץ', שאימן את ולאדן איביץ' במשך שש שנים כשהיה כדורגלן פעיל בפרטיזן בלגרד, משוכנע שהוא עומד בפני קריירה אימון מזהירה. טומבאקוביץ', אותו הגדיר איביץ' לא פעם כאחד המאמנים שהכי השפיעו עליו, מאמן כיום את נבחרת סרביה כיום. תחת ידיו עברו לא מעט שחקנים שהפכו למאמנים מוצלחים, כולל שניים שזכו לאחרונה באליפויות בליגות אירופיות משניות: איביץ' עם מכבי תל אביב ואלכסנדר ווקוביץ' עם לגיה ורשה.

ממרום שנותיו כמאמן, הוא רואה באיביץ' משהו מיוחד. "כבר כשהיה שחקן ידעתי שייצא ממנו מאמן מעולה. הוא תמיד היה מקצוען אדיר, שחקן שמבין את המשחק ברמה גבוהה מאוד, אחד עם מוח כדורגל יצירתי", אמר טומבאקוביץ' לתקשורת הסרבית. "עקבתי מקרוב אחרי העבודה של איביץ' במכבי תל אביב, והוא היה פשוט פנטסטי שם. הוא לקח שתי אליפויות דומיננטיות ביותר, והפסיד משחק בודד במשך כל העונה. גם זה קרה רק כשהשחקנים שלו היו רגועים לגמרי, אחרי שכבר הבטיחו את הזכייה באליפות".

עוד בוואלה!

איביץ' בריאיון פרידה: "טעיתי כשלא לחצתי שהסגל יהיה מוכן בזמן לאירופה"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
בדרך לכבוש פסגות גדולות יותר? איביץ' עם צלחת האליפות/דני מרון

לטענתו של טומבאקוביץ', "יש לאיביץ' עליונות אינטלקטואלית על מאמנים אחרים. הוא תמיד ידע איך להתנהל מחוץ למגרש, תמיד ידע למצוא את מקומו. ומאז שהוא מאמן, הוא עושה התקדמות גדולה מדי שנה. אני משוכנע שעומדת בפניו קריירה מזהירה בליגות הבכירות באירופה".

טומבאקוביץ' מספר שאיביץ' "מעתיק" את האימונים שלו ומשתמש במתודות שלו עד היום - עם התאמות מודרניות. "זה היתרון של ולאדן. הוא יודע ללמוד מכל אחד, ולהוסיף דברים משלו. זו גדולה של מאמן".

עדיין לא ברור מה יהיה יעדו הבא של ולאדן איביץ' אחרי שעזב את מכבי תל אביב. שמו נקשר בחזרה לפאוק סלוניקי, הקבוצה הקודמת אותה אימן ושבמדיה גם פרש ממשחק, אולם הוא עצמו לא פסל את האפשרות שייצא לשנת שבתון.

ליובישה טומבאקוביץ' מאמן נבחרת סרביה. GettyImages
"איביץ מעתיק ממני אימונים". ליובישה טומבאקוביץ'/GettyImages

ביוון טוענים שמגן מכבי תל אביב בעונה החולפת, אנדרה ז'ראלדש, עשוי להצטרף לאולימפיאקוס. הפורטוגלי, שסיים עונת השאלה ושייך לספורטינג ליסבון, הוא ככל הנראה האפשרות השנייה של האדומים-לבנים, שמעוניינים יותר במגן ליון רפאל. שם נוסף שהוזכר כמועמד לקבוצה הוא מיגל טראוקו מסנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully