וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "יורגוס דוניס ישוחח עם נציגי מכבי תל אביב בימים הקרובים"

ביוון טוענים שהמאמן שהתיר את חוזהו בפנאתינייקוס "רוצה לדעת עוד על הפרויקט שנקרא מכבי תל אביב". על פי הדיווחים, גם קבוצות מבלגיה, ערב הסעודית וקטאר גיששו אצל סוכניו

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

בווידאו: דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

האם המאמן היווני, יורגוס דוניס, מתקרב למכבי תל אביב? על פי דיווחים ביוון מהבוקר (שלישי), דוניס התיר רשמית את חוזהו בקבוצתו בשנתיים האחרונות, פנאתינייקוס, והוא "בדרך לאתגר חדש". על פי הדיווח, דוניס יישאר על הקווים עד למשחק האחרון של העונה ביום ראשון, ולאחר מכן יעזוב רשמית את קבוצתו, שתמשיך לשלם את שכרו עד לחודש אוקטובר.

על פי התקשורת היוונית, "דוניס ישוחח בימים הקרובים עם מכבי תל אביב כדי ללמוד טוב יותר על הפרויקט". עוד טוענים ביוון כי מלבד מכבי תל אביב שאליה הוא עשוי להגיע כמחליפו של ולאדן איביץ' שעזב בתום העונה, קבוצות נוספות, מבלגיה, ערב הסעודית וקטאר, מתעניינות בו.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. לירון מולדובן
נמצא המחליף? איביץ׳/לירון מולדובן

דוניס בן ה-50 רשם קריירה נאה ככדורגלן, והיה היווני הראשון שמגיע לפרמיירליג, כשעבר מפנאתינייקוס לבלקבורן ב-1996. לאחר מכן חזר ליוון ושיחק בא.א.ק אתונה, ובהמשך שב לאנגליה ושיחק בשפילד יונייטד והאדרספילד.

כמאמן הוא זכה בשתי אליפויות עם אפואל ניקוסיה והעפיל עמה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ועוד זכה בשני גביעים (ביוון ובקפריסין). את תחילת הדרך כמאמן עשה בליגות הנמוכות ביוון, כשהעלה את איליסיאקוס שתי ליגות. אחר כך עבר ללאריסה היוונית, ואחרי עונה העלה אותה לליגה הבכירה ביוון, כשאת העונה הראשונה בסופרליג היא מסיימת במקום השמיני. בעונה השנייה הוא זכה עמה בגביע, כשהוא מנצח את בגמר 1:2 את קבוצת נעוריו פנאתינייקוס. בניסיון הראשון שלו במסגרות אירופאיות הוא ניצח עמה קבוצת עבר אחרת שלו, בלקבורן.

ב-2008 הוא מונה למאמן א.א.ק אתונה, אבל פוטר אחרי חצי שנה. ב-2009 הוא מונה למאמן אטרומיטוס, העפיל עמה פעמיים לגמר הגביע, והפסיד פעמיים. ב-2012 הוא מונה למאמן פאוק, אבל פוטר אחרי עונה.

באוקטובר 2013 דוניס הקדים את רוני לוי ורן בן שמעון ומונה למאמן אפואל ניקוסיה. בעונה הראשונה שלו הוא זכה בדאבל, לאחר מכן הוליך אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות - אבל בבית קטלני עם ברצלונה, פריס סן ז'רמן ואייאקס הוא הצליח להוציא נקודה אחת בלבד. בינואר 2015 הוא עזב אחרי דעיכה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully