וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו אופואדו: "מחכה לטלפון ממכבי תל אביב. אהיה יותר טוב בעונה הבאה"

12.7.2020 / 9:00

החלוץ הניגרי סיים חוזה של שנתיים בצהוב, ומקווה להמשיך לעונה שלישית: "ישראל ומכבי תל אביב הפכו להיות הבית שלי". וגם: הסגר בניגריה ("רציתי להיות חלק מההיסטוריה של האליפות, זה היה בלתי אפשרי"), איביץ' ("מאמן ענק ואיש טוב") וגלזר ("הצבעתי עבורו לשחקן העונה")

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אבי ריקן לאחר הפסד מכבי תל אביב להפועל באר שבע

"לשבת בבית בניגריה ולראות את מכבי תל אביב חוגגת ואני לא יכול להיות עם האחים שלי על הדשא בבלומפילד, היה רגע קשה מאוד בחיי", כך סיפר בסוף השבוע צ'יקו אופואדו בריאיון מיוחד לוואלה! ספורט מביתו שבניגריה. חלוץ מכבי תל אביב לא הצליח להמריא לישראל כדי להיות עם הקבוצה במשחקי הפלייאוף וזאת אחרי שעבד במשך חודשיים בעת הקורונה על שיקום הפציעה שלו. "החלטתי לחזור הביתה לניגריה כשהקורונה החלה בישראל בחודש מרץ", סיפר אופואדו. "מכבי תל אביב היתה הוגנת איתי ונתנה לי לנסוע כי בבית היו מאוד מודאגים מהמצב בישראל ובניגריה והיה חשש שהמגיפה הזו תחסל המונים. הייתי גם כך פצוע, אז מכבי תל אביב נתנה לי את האור הירוק והגעתי לכאן לעשות את מה שצריך כדי להשתקם. בזמן שהשחקנים התאמנו בארץ בבתים שלהם בזום, אני עבדתי כאן בניגריה ועשיתי הכל כדי להיות מוכן לחזרה לשחק ברגע שהקורונה תאפשר זאת. ואז בחודש מאי התחילו להתאמן כרגיל בישראל ואני כבר הרגשתי מוכן פיזית לחזור".

היית כבר כשיר בסוף חודש מאי?

"בוודאי. הפציעה היתה מאחוריי והייתי בקשר עמוק עם האנשים בקבוצה. כולם דאגו לשמור איתי על קשר מהמאמן איביץ', דרך ברק יצחקי, יואב זיו ועורך הדין של הקבוצה שדיבר איתי בשם ההנהלה. גם השחקנים כמו שרן ייני, דן גלזר, יונתן כהן ואחרים שמרו על קשר ואני חיכיתי בכל רגע לחזור".

ואז?

"ואז גיליתי שאין לי דרך לעזוב את ניגריה. בדקתי בכל יום איך אני יכול להגיע לישראל ואם צריך להיכנס לבידוד ולחזור לקבוצה שלי כדי להיות חלק מההיסטוריה וההצלחה של האליפות השנייה, אבל זה היה בלתי אפשרי. אי אפשר היה להמריא מכאן. עד עכשיו שדה התעופה סגור. הייתי מאוד עצוב ומתוסכל".

ישבת מול הטלוויזיה בערב המשחק האחרון וראית את הקבוצה זוכה באליפות.

"לפני המשחק ז'ראלדש, גלזר ויונתן כהן צילצלו ושלחו לי הודעות. הם אמרו שאפילו שאני לא איתם, האליפות הזו היא גם שלי. זה חימם לי את הלב. זה עשה לי טוב לראות שכולם זוכרים אותי".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם ז'איר אמאדור, צ'יקו אופואדו. ברני ארדוב
"עשה לי טוב לראות שכולם זוכרים אותי". עם החברים/ברני ארדוב

לא יכולת להיפרד מאיביץ' שעזב את מכבי תל אביב.

"איביץ' היה מדהים. הוא מאמן ענק ואיש טוב. יש לו לב גדול. עצוב שלא יכולתי להיפרד ממנו. אני מקווה לראות אותו בעתיד ואני מאחל לו רק טוב".

הוא הביא אותך מטורקיה.

"נכון וזו היתה אחת ההחלטות הטובות שעשיתי בחיי. זכיתי בשתי אליפויות בישראל ואני גאה בעצמי. אני מודה לאיביץ' ולצוות שלו שנתנו לי להיות חלק מההצלחה הזו בשנתיים האלה".

סיימת חוזה של שנתיים. מה מכאן?

"ישראל ומכבי תל אביב הפכו להיות הבית שלי. התחושה שלי מאוד טובה ואני מאוד רוצה לחזור. אני לא יודע מה יהיה ומה מכבי תל אביב מתכננת. אני מחכה לטלפון שיגיד לי לחזור לישראל למכבי תל אביב. אני מקווה שהסוכן שלי ישמע שמכבי תל אביב רוצה אותי לשנה שלישית. מכבי תל אביב זה מועדון גדול ואני רוצה להמשיך ולהיות חלק ממנו".

היתה לך עונה יותר טובה השנה עד הפציעה.

"התרגלתי למועדון, לחברים, לחיים בישראל. לקח לי זמן להתאקלם ובעונה הזו כבר היה לי יותר ביטחון מכולם לעשות את מה שאני יודע. אני יכול לתת מעצמי יותר בעונה הבאה. אני מרגיש שהעונה השלישית יכולה להיות אפילו טובה יותר, רק שמכבי תחליט שהיא רוצה".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם השחקן החדש צ'יקו אופואדו. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"עצוב שלא יכולתי להיפרד ממנו". אופואדו ואיביץ' בקיץ 2018/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

גלזר נבחר לשחקן העונה. גם בעיניך?

"בוודאי. אני הצבעתי עבורו. אני שמח וגאה בו על מה שהוא עשה במכבי תל אביב בשנתיים האלה".

עומר אצילי ודור מיכה יושבים כמוך בבית רק מסיבות אחרות.

"כן, שמעתי את הדברים אבל אני לא יודע מה היה בסיפור הזה. מקווה בשבילם שהם יחזרו למכבי תל אביב ועוד נשחק יחד שלושתנו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully