וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוניס המאמן היווני הטוב ביותר". נמשכת הבדיקה לגביו במכבי תל אביב

11.7.2020 / 7:01

הצהובים ממשיכים בבירור לגבי המאמן בן ה-50, אבל שוקלים אופציות נוספות. גורם מקומי: "למה הוא לא לקח אליפות עם פנאתינייקוס? כמו לשאול למה הפועל תל אביב לא אלופה". הקבוצה מחפשת תואם ז'איר אמאדור

מתוך אינסטגרם

עניין רב ביוון נוכח המועמדות של יורגוס דוניס למשרת מאמן מכבי תל אביב, עליה פורסם כאן אתמול (שישי). גורמים הקשורים לפנאתינייקוס, אותה מדריך כעת המאמן היווני, אשר מכירים היטב גם את הכדורגל הישראלי, העידו אמש כי דוניס יכול להתאים למה שמכבי תל אביב מחפשת אחרי עידן ולאדן איביץ'.

מאמן אפואל ניקוסיה יורגוס דוניס. AP
יהיה היורש של איביץ' במכבי תל אביב? דוניס/AP

"יורגוס דוניס הוא המאמן היווני הטוב ביותר", העיד גורם המקושר לכדורגל היווני והישראלי. "אולימפיאקוס ופאוק סלוניקי מחזיקות מאמנים מחוץ ליוון ואת הנבחרת מאמן הולנדי כך שדוניס הוא היום בכיר המאמנים היוונים. לשאול למה הוא לא לקח אליפות עם פנאתינייקוס, זה כמו לשאול למה הפועל תל אביב לא זוכה באליפויות בשנים האחרונות".

דוניס הוא אחד המועמדים הבכירים לאימון מכבי תל אביב, אבל לצהובים יש עוד אופציות. אגב, המשחק הראשון של דוניס בליגה האירופית היה באצטדיון רמת גן (0:2 של פאוק סלוניקי על בני יהודה ב-2012) ושנה אחרי עשה 0:0 עם אפואל ניקוסיה נגד מכבי תל אביב של סוזה בשלב הבתים. אחרי עזיבתו של ז'איר אמאדור, במכבי תל אביב עובדים מול סוכנים כדי למצוא בלם עם שליטה אבסולוטית ברגל שמאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully