וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן נחוש לצאת לאירופה, סוכניו מחפשים קבוצה שתעמוד בתג מחירו

9.7.2020 / 10:12

מלך שערי מכבי תל אביב קיבל דרכון פולני במטרה לעבור לחו"ל, למרות שאין לו סעיף יציאה בחוזה. האלופה תדרוש תמורתו 3.5 מיליון יורו

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: התגובות להפסד של מכבי תל אביב להפועל באר שבע

יונתן כהן נחוש לעזוב את מכבי תל אביב ולצאת לחו"ל בקיץ הקרוב. מלך שערי הקבוצה קיבל דרכון פולני, בתקווה שזה יסייע לו לחפש קבוצה באירופה. במקביל סוכניו ממשיכים לחפש עבורו הצעות מעניינות, אחרי שהוזכר בעבר כמועמד לשלל קבוצות אירופיות כולל סלטיק, שחטאר דונייצק, דינמו קייב ואפילו רומא.

יחד עם זאת, מכבי תל אביב לא מתכוונת לוותר עליו בקלות, והקלפים נמצאים בידה. לכהן אין סעיף שחרור בחוזה עליו חתם באוקטובר אשתקד לחמש שנים, והצהובים יחליטו או לשחררו או לא בהתאם לרצונם. ידוע כי מכבי תל אביב תדרוש לקבל עליו סכום גבוה של כ-3.5 מיליון יורו, כשנכון לעכשיו ההערכה היא שהסוכנים שלו יכולים להביא הצעה בגובה 2 עד 2.5 מיליון, שספק אם תספיק.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. דני מרון
הקלפים אצל מכבי תל אביב. יונתן כהן/דני מרון

כהן בן ה-24 היה אחד המועמדים לתואר שחקן העונה בליגת העל. הוא סיים את העונה במקום השלישי בטבלת הכובשים של הליגה עם 12 שערים, והשלים דאבל-דאבל כשהגיע גם ל-11 בישולים, מה שהפך אותו למלך הבישולים של הליגה. הוא זכה עם הצהובים בשתי אליפויות והניף את גביע המדינה עם בני יהודה ב-2016/17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully