וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית תוך שבוע: אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לביתו של רוני לוי

15.7.2020 / 22:12

לחץ האוהדים נמשך, האם גם הפעם הבעלים משה חוגג שמשהה את ההודעה בנוגע למאמן יגנה את המחאות? גורם במועדון: "צריך להכריע את כל נושא המאמן ומשם להתקדם, זה לא עושה לנו כבוד"

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: ההודעה על מתן רשת ביטחון לליגות המקצועניות

מחאת אוהדי בית"ר ירושלים נמשכה גם הערב (רביעי), כאשר כמה עשרות אוהדים הגיעו שוב לביתו של המאמן רוני לוי. זהו ערב שני ברציפות שהאוהדים מגיעים ופעם שלישית בתוך שבוע, כאשר הם מאיימים שימשיכו במינון הזה עד אשר המאמן יעזוב את הקבוצה. האוהדים המשיכו לגדף ולקרוא למאמן לעזוב את המועדון, אם כי לוי ובני משפחתו כלל לא היו בבית.

מעניין יהיה לראות כיצד יגיב בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לעניין, לאחר שבפעמיים האחרונות גינה את המחאות. חוגג אמור להודיע בימים הקרובים האם רוני לוי ממשיך בתפקידו במועדון, אך משהה את ההודעה.

לאחר שהמחאות עברו לקצב של כל כמה ימים, אם הבעלים ירצה להמשיך את ההתקשרות עם המאמן הוא יצטרך לפעול מעבר לגינוי כדי למנוע את המחאות. גורמים בבית"ר אמרו הערב: "צריך להכריע את כל נושא המאמן ומשם להתקדם, לא עושה כבוד לאף אחד המחאות האלה, להפך".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
מחכה להחלטה של משה חוגג. רוני לוי/דני מרון

לאחר החלטת האוצר כי לצורך קבלת רשת הביטחון הקבוצות יצטרכו לקצץ ממשכורות השחקנים והצוות המקצועי כ-25 אחוזים, שחקני בית"ר כבר קיצצו 25 אחוזים מהנטו לעונה הבאה ומעניין יהיה לראות האם משה חוגג ידרוש מהשחקנים קיצוץ רוחבי נוסף או שהקבוצה תבקש ממספר שחקנים למצוא קבוצה.

בנוגע לאוראל דגני, לא צפויות התפתחויות בקרוב שכן הפערים בין הצדדים גבוהים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully