וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק בכר יקבל החלטה סופית לגבי שועה עוד השבוע, המגעים עם מאנג'ק נמשכים

19.7.2020 / 10:10

המאמן נפגש עם החלוץ שהבהיר שהוא מעוניין להישאר. השבוע ישוחח המאמן עם ראשי המועדון ותתקבל החלטה אם שועה יפתח את האימונים. המגעים עם הקשר נמשכים ובמקביל נבחנת אופציה נוספת. למרות הפערים במועדון מקווים לסכם עם הצוות החדש

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה ברק בכר יקבל בימים הקרובים החלטה האם החלוץ ירדן שועה יישאר במכבי חיפה, או שלמעשה יקבל הודעה סופית שהוא רשאי לחפש לו קבוצה להשאלה או להביא הצעה למכירה. בכר נפגש עם החלוץ במה שהוגדר על ידי גורמים המעורים בפרטים כ"פגישה חיובית וטובה". בסופה הודיע המאמן לשועה שהוא יקבל החלטה לגביו בהמשך השבוע, והחלוץ יקבל הודעה האם הוא מתחיל את האימונים ביום ראשון הבא עם הקבוצה ונשאר במועדון סופית או שמא לא מתחיל את האימונים וצריך לחפש קבוצה אחרת. בכר צפוי לשוחח עם ראשי המועדון בנושא ולאחר מכן תתקבל ההחלטה.

ירדן שועה, חלוץ מכבי חיפה, בדרך לפגישה עם יעקב שחר. לירון מולדובן
מחכה להודעה. שועה/לירון מולדובן
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מרכיב את הפאזל. בכר/דני מרון

בינתיים המשא ומתן עם ז'ורז' מאנג'ק ממשיך. כזכור, בשבוע שעבר קיבלו החלטה בחיפה להגיש הצעה רשמית לשחקן וההערכה שהשבוע העניינים יתבהרו. במקביל לאקס, בחיפה בוחנים אופציה נוספת לעמדת הקשר 50:50.

בנוגע לצוות המקצועי היום יימשך המשא ומתן עם עוזר המאמן המיועד גיא צרפתי, מאמן השוערים גיא ויזינגר ומאמן הכושר דרור שמשון. בכר הבהיר כבר עד כמה הוא מעוניין בכוורת סביבו שכוללת גם את המאמן המנטלי איתן עזריה וההערכה היא שבקבוצה יגיעו להסכם עימם אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים שצריך לגשר עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully