וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר שוקלים להסכים לקיצוץ של עד 30 אחוז. חוגג עשוי להתקפל

19.7.2020 / 12:57

חוגג עשוי לחזור בו מהדרישה לקצץ 40 אחוז משכר השחקנים הבכירים בהתאם לסיכום אליו הגיע עם ארגון השחקנים. הזרים מסרבים להפחתה נוספת בשכרם, דגני לשחקני בית"ר: "מכוון אך ורק למעבר לחו"ל"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מתחילים להבין שיהיה קשה ליישם את מתווה הקיצוץ אליו הגיעו עם ארגון השחקנים, ומתחילים לחשוב על קיצוץ נמוך מה-40 אחוז שדרשו לקצץ משכרם של השחקנים הבכירים. מלבד שישה שחקנים ישראלים שמרוויחים שכר של 40 אלף שקל ומעלה ונדרשו לקצץ 40%, גם יוסי בניון, רוני לוי, אלי אוחנה ומוני ברוש נמצאים באותה הקטגוריה.

במועדון הבינו שלא יהיה אפשר לבצע מהלכים חד צדדיים ללא אישור השחקנים, ולכן עשויים "להתקפל" מהדרישה. השחקנים, שחתמו כבר לפני שלושה חודשים על קיצוץ של 25% משכר הנטו שלהם, עשויים להסכים לקיצוץ של 30% בתנאים מסויימים שיגבו אותם, אך גם הבהירו שלא יסכימו לאחוז אחד יותר מכך. בימים הקרובים יתקיימו שיחות בין הצדדים על מנת לנסות למצוא מתווה מוסכם ולא כפוי.

חלק מהשחקנים כבר התייעצו עם עורך דין ואמרו הבוקר. "הדרישה לקצץ 40 אחוז לא מחייבת אותנו ולא נחתום על מה שלא ייראה לנו", אמרו. "מוזר שבתחילת הקורונה רצו לסגור איתנו על קיצוץ של 25 אחוז, ופתאום סגרו משהו אחר מאחורי גבנו, בלי שנדע על זה".

מלבד המחלוקת על גובה הקיצוץ, חלק מהשחקנים צפויים לדרוש בתמורה לחתימה מחדש על הסכם הקיצוץ גם סעיפי "מילוט" למקרה שיקבלו הצעות מחו"ל או שהקבוצה תודיע להם שהם לא בתוכניות.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
פותחים עונה במצב בעייתי. רוני לוי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
שלום אדרי, בית"ר ירושלים. מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
השחקנים בעלי השכר הנמוך ייפגעו פחות. שלום אדרי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
מיכאל אוחנה, בית"ר ירושלים. מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
גם מיכאל אוחנה התאמן/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים. מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר עוקבים בדריכות גם אחרי הסטטוס של השחקנים הזרים, שרובם כלל לא חתומים על חוזה מקוצץ לעונה שבפתח. אמנם בבית"ר רוצים למכור את פרדי פלומן, אנטואן קונטה וליוואי גרסיה, אבל השלושה כמו עלי מוחמד, חתמו על קיצוץ רק לעונה שהסתיימה ולא על העונה שבפתח, ולא מסכימים לקצץ פעם נוספת. בבית"ר מקווים שמכירה של פלומן, קונטה וגרסיה תמנע סוגיה בעייתית נוספת איתם. יחד עם זאת, קונטה ופלומן התבקשו להגיע לישראל ב-25 בחודש ולאחר מכן ישהו בבידוד במשך שבועיים.

היום החלה הקבוצה את אימוניה לקראת העונה הבאה. המנהל המקצועי, יוסי בניון, אמר לאתר הרשמי לאחר אימון הפתיחה: "אנחנו פותחים את האימונים לאחר הפגרה הקצרה, כשיש לנו קיץ עמוס מאוד לפנינו. נעשה את השינויים הנדרשים על מנת להיות קבוצה עוד יותר טובה, ונשמור על התלכיד המצוין וחדר ההלבשה הבריא".

בניון ורוני לוי רוצים לפתור את סוגיית הקיצוצים ולאחר מכן לנסות לחזק את הקבוצה בבלם וקשר אחורי. אוראל דגני רחוק מאוד מבית"ר ואף שוחח עם שחקנים בקבוצה כדי להבין את הסיטואציה מאחורי הקלעים. שחקנים בקבוצה אמרו: "דגני עובר בהפועל תל אביב את מה שאנחנו עוברים כאן. הוא לא ימהר להגיע, וממה שהבנו הוא מכוון אך ורק לחו"ל בשלב הזה".

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully