וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלירן עטר יצא מבידוד אחרי שבועיים

חלוץ הצהובים-שחורים, שנדבק בקורונה לפני 14 ימים, קיבל אישור לצאת מהבידוד. הקבוצה תחזור להתאמן ביום ראשון

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: שחקני הפועל באר שבע מסכמים את הזכייה בגביע

חלוץ בית"ר ירושלים אלירן עטר יצא היום (שבת) מבידוד אחרי שבועיים בהם שהה בבית. עטר, שנמצא חיובי בבדיקה ב-4 ביולי, קיבל היום אישור לעזוב את הבית כיוון שאינו נושא את הנגיף יותר.

כזכור, עטר אובחן כנשא קורונה בזמן שהיה פצוע ולא התאמן עם בית"ר ירושלים, כך שהבדיקה שלו לא חייבה את כל הקבוצה להיכנס לבידוד. עטר בן ה-33, ששוחרר בינואר ממכבי תל אביב והצטרף לבית"ר, כבש ארבעה שערים מאז.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
רק בריאות. עטר/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

בית"ר ירושלים תפתח את ההכנות שלה לקראת העונה הבאה מחר (ראשון) ב-9:00 בבית וגן. במהלך החודש וחצי הקרובים מצפים לקבוצה משחקים בגביע הטוטו וגם הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. רוני לוי והצוות המקצועי זימנו לאימון הפתיחה את כל הסגל מהעונה שעברה וגם את רועי פדידה ועוזיאל פרדו, שחוזרים מהשאלות. עלי מוחמד, דיוגו ורדאסקה וליוואי גרסיה גם ישתתפו באימון, בעוד אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן עדיין שוהים במולדתם.

בקבוצה ערוכים למגבלות הקורונה ולכך ששחקני הקבוצה יחזרו לשהות בבידוד ולא תינתן אפשרות כניסה למתחם האימונים של הקבוצה הבוגרת לאף אחד פרט לשחקנים והנהלת הקבוצה. איש המשק מאיר הרוש כבר סגר את ההכנות לקראת ההגעה של השחקנים, וחדר ההלבשה עבר חיטוי מאסיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully