וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל מהדלת הראשית: הכירו את חלאופילו פלייטר, הזר החדש של בית"ר ירושלים

עד היום הוא לא מבין מדוע לא קיבל הזדמנות בקרית שמונה, שם המשפחה שלו הוא פלייטר ולא האסלביינק ובמרכז אמריקה אין מישהו שלא מכיר אותו. הכירו את החלוץ החדש של בית"ר ירושלים, כולל קליפ ביצועים

קליפ ביצועים של חלאופילו פלייטר/מתוך יוטיוב

החלוץ הסורינאמי, חלאופילו פלייטר (או אם תרצו האסלביינק) אמור לנחות בישראל בסוף השבוע ולהצטרף לבית"ר ירושלים. פלייטר סיכם את תנאיו כבר לפני כמה שבועות, אבל כעת אמור להגיע, להיכנס לבידוד של שבועיים ובהמשך להצטרף לאימוני הקבוצה. לקראת הגעתו, ליקטנו כמה עובדות שיסייעו להכיר אותו טוב יותר.

1. השחקן החדש של בית"ר ירושלים (אחרי שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום) הוא נצר נוסף לשושלת האסלביינק והוא בן משפחתם של ג'ימי פלויד האסלביינק, קרלוס האסלביינק, מרווין האסלביינק ואקס הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה, נייג'ל האסלביינק.

2. בישראל אולי יקראו לו האסלביינק בעקבות בן הדוד, אבל שמו של החלוץ הצעיר הוא חלאופילו פלייטר. תשאלו אותו.

3. הוא שיחק בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה בעונת 2017/18 וכבש 11 שערים בכל המסגרות; 5 בליגה ו-6 בגביע המדינה.

4. בין השחקנים איתם הספיק לשתף פעולה בקרית שמונה יש כמה כאלו שכבר עלו לבוגרים ואפילו הפכו לשחקנים משמעותיים: אורי דהן, סמואל בראון וזיו מורגן.

5. על התקופה שלו בקרית שמונה, אמר לפני כמה חודשים: "הצלחתי מאוד בנוער, אף אחד לא יודע למה לא קיבלתי הזדמנות בקבוצה הבוגרת".

6. הוא בן 20, אבל כבר הספיק לטייל בעולם. אחרי שהתחיל את הקריירה ברובינהוד הסורינאמית, שיחק גם בנוער של עירוני קרית שמונה, בטורפדו קוטאיסי הגיאורגית ובאריס לימאסול מהליגה השנייה בקפריסין.

7. ב-7 משחקים בלבד בנבחרת סורינאם הוא הספיק לכבוש כבר 10 שערים. רביעייה נגד ניקרגואה, שני צמדים בשני משחקים מול דומיניקה ועוד צמד לרשת של סנט וינסנט. את כל 10 השערים הללו כבש בין ספטמבר לנובמבר 2019, בליגת האומות של קונקקאף (צפון ומרכז אמריקה והקריביים).

8. כשהיה בן 17, נבחן ביחד עם שחקן נוסף מסורינאם, איאד גודליב, בקבוצת הנוער של פיינורד. זה נגמר בלי הצעה לחוזה.

9. העונה החולפת הייתה העונה המלאה הראשונה שלו בקבוצת בוגרים, אם אפשר לקרוא לה עונה מלאה אחרי שהליגות בקפריסין הופסקו במרץ בגלל התפרצות הקורונה. בקוטאיסי הגיאורגית, בה שיחק עונה לפני כן, הוא התיר את חוזהו בינואר.

10. לפני שהעונה בקפריסין הופסקה, הוא הספיק לכבוש 14 שערים ב-19 משחקים בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully